lagi TESTIMONI VIVIX! sanggup bergolok gadai untuk VIVIX!

vivix lagi!
testimoni kali ni dari customer setia saya..beliau berumur dah masuk 40 series tapi sangat menjaga bab kesihatan..dulu beliau ambik banyak jenis jugak tapi susah nak konsisten jadi beliau decide nak cuba vivix..lepas cuba seminggu terus jatuh cinta! antara feedback awal yang beliau beri ialah :

- tidak mudah letih, badan jadi bertenaga, fresh dan segar!
- lawas (awal-awal pengambilan vivix, badan akan mengeluarkan toksin dari badan melalui sistem perkumuhan..memang berbeza kalau ambik vivix, najis yang keluar bersama toksin tau!)

itu feedback awal..ni setelah beberapa botol repeat order vivix, beliau memang dah jatuh cinta abes..jomm baca testimoni beliau melalui whatsapp chatting saya bersama beliau..(klik gambar untuk lebih jelas)






antara feedback yang beliau beri kat atas tu..

- bab intim suami isteri (lebih intim, lebih tahan lama, lebih umphh) yang bab ni ramai dah mengakuinya..tapi kena konsisten lah kan makan ni..
- kulit putih sekata dan awet muda (makin putih katanya) ->> seriusly kakak ni bagi gambar dia..memang macam anak dara lagi wajahnya..bersih dan sangat nampak awet muda..beliau malah bagitau di puji oleh rakan anak (tak rugi melabur sedikit...kesan sangatlah marvellous!)

ni antaranya lah yang beliau kongsi..sampai beliau kata, kalau nak bergolok gadai pon sanggup asalkan dapat vivix ni..nampak tak..seriusnya dia..sebab tu masa promo hari tu, beliau grab satu set terusss..jimat banyak!

bab beri tenaga instant, memang betul..badan tak rasa letih tau..segar aje badan..seriusly siapa yang dah consistent memang setuju 200%!

di sebabkan customer saya tiada sakit serius, jadi testimoni beliau merangkumi bab kecantikan, kesihatan secara menyeluruh..al maklum, wanita..bila dah masuk 40-series, kena extra jaga..lelaki kalau dah 40-series makin beraura kan..jadi tak kan wanita nak tengok aje en suami beraura sorang..wajib lah grab vivix ni dan alami sendiri kesannya! 


jom tengok ape yang best sangat pasal vivix 


10 KEBAIKAN VIVIX!
1) Menggalak penuaan yg sihat – awet muda dan anti-penuaan
2) Membantu mengelakan kanser – merencat sel kanser dari menjadi semakin serius
3) Mengurangkan risiko penyakit jantung – melindungi jantung
4) Mengurangkan kompilasi diabetes / kencing manis
5) Meningkatkan kesihatan arthritis dan menyokong kesihatan sendi – melindungi saraf
6) Mengurangkan insiden bg penyakit nyanyuk
7) Membantu dlm proses penurunan berat badan
8) Menyokong kesihatan mata
9) Meningkatkan kesihatan imum badan
10) Menggalakan kesihatan keseluruhan


Vivix telah terbukti menyelesaikan masalah penyakit2 serius, antaranya :
• Diabetes
• Kolestrol tinggi
• Penyakit Kardiovaskular (Jantung)
• Tekanan Darah Tinggi
• Alzheimer atau nyanyuk
• Arthritis, Osteoporosis, Masalah sendi dan tulang
• Gout
• Letih
• Metabolisme badan RENDAH (antara sebab sukar turun berat badan)
• Masalah kulit dan bintik penuaan (kedut)
• Kanser dan tumor
• Katarak dan masalah mata
• Masalah saraf
• Lemah imun tahan daya badan - lambat sembuh



Salam sayang,


VIVIX untuk Allergy Mata dan Gout

assalamualaikum..dah masuk bulan february pon tapi saya masih nak share tentang si magic portion..apa lagi..si VIVIX lah..testimoni dari customer saya..

Beliau ambik vivix untuk suami nya yang ada gout dan dirinya sendiri yang ada masalah allergy gatal-gatal mata dan untuk kesihatan menyeluruh..untuk awet muda juga kan..

genap 2 minggu lepas beliau makan vivix, saya contact untuk tahu perkembangan terkini..kalau-kalau ada healing crisis untuk saya beri advice atau untuk tahu perkembangan terkini selepas seminggu makan vivix..dan ini feedback yang beliau beri..


Testimoni Vivix untuk Gout dan Allergy


alhamdulillah, secara rumusannya, beliau beritahu suaminya dah susut bengkak goutnya..since suaminya tidak berpantang makan, jadi kerap kena bengkak sendi dan kaki akibat pengambilan protin yang berlebihan dan makanan yang tidak di kawal..semenjak makan vivix, suaminya dah semakin serasi..dan untuk beliau yang ada masalah allergy mata, semenjak ambik vivix, tiada lagi masalah berikut..beliau mengalami allergy dengan seafood dahulu..dan mereka suami isteri rasa badan lebih bertenga..syukur ya Allah izinkan vivix serasi untuk mereka semua..

sebelom tamat promo vivix hari tu, sempat mereka order sebotol lagi untuk stok mereka sekeluarga..

alhamdulillah..

jom saya kongsikan beberapa tanda-tanda Gout

1.Gout lazimnya menyerang ibu jari kaki.

2.Ibu jari kaki menjadi merah, panas, bengkak dan tersangat sakit.

3.Serangan selalunya berlaku secara tiba-tiba, kerap kali semalaman.

4.Sendi yang diserang menjadi bisa sehinggakan geseran dengan selimut pun begitu menyeksakan.

5.Sakit mungkin berlarutan berhari-hari, atau sekurang-kurangnya 1-2 minggu untuk reda jika tidak dirawat.

6.Sakit mungkin menyerang kembali selepas berminggu atau bulan.

7.Gout boleh menyerang sendi-sendi lain seperti buku lali, lutut, pergelangan tangan dan jari.


untuk pesakit gout, antara makanan yang perlu di elakkan ialah :


  • Organ dalaman seperti hati, paru-paru, ginjal dan otak
  • Ikan bilis, kembung, sardin
  • Daging cincang
  • Ekstrak daging, ragi (seperti Marmite) dan kiub rebusan daging
  • Makanan bercengkerang seperti ketam, udang dan kerang 
  • Asparagus, bunga kobis, cendawan dan bayam
  • Peanuts, lentil, beans and peas
  • Poultry
  • Roti jagung dan bijirin


jaga kesihatan, jaga makan, makan yang berkhasiat dan ambillah supplement untuk keperluan seharian anda..melabur sedikit untuk kesihatan anda dan yang tersayang, lebih sweet gitu..

baca dan kenali penyakit lebih banyak tentang GOUT di SINI
lebih banyak tentang VIVIX? KLIK AJE DI SINI

belom mencuba VIVIX? anda patut mencuba SEKARANG!

Salam sayang,


 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in