Shaklee National Conference...alhamdulillah..MORE TO ACHIEVE!TQ ALLAH!

Alhamdulillah..nak tulis entry ni tp asyik hold aje..sebab kesihatan tak mengizinkan..hari jumaat lepas saya ke KL kerana dijemput menghadiri conference dan sebagai penerima salah satu anugerah SHAKLEE'S STAR ACHIEVER..majlisnya hari sabtu pg tu..alhamdulillah..tak terucap dengan kata2..syukur atas apa yang Allah berikan..syukur Allah lorongkan saya ke dalam business ni..dan syukur Allah pertemukan saya dengan upline yang dah saya anggap mcm kakak sendiri - master shareeza yang byk guide dan group yang sangat banyak support saya sehingga ke hari ni..

dah..dah..jom tengok gambar-gambar sekitar majlis tu berlangsung..ecehh..mcm artis la plak..

first award sepanjang 7 bulan bersama Shaklee :))

dlm this award, mostly its our group member :))

bersama rakan2 dan master cery yg banyak beri support

insyaAllah, thn depan kite akan dtg dgn more awards to achieve! insyaAllah :)


syukur! belum pon setahun saya bersama group2 ini, tp banyak yang saya dah dapat..dan saya mencabar diri saya utk lebih berjaya dan lebih stabil dalam tempoh 12 bulan pertama saya join group ini..alhamdulillah skrg pendapatan sampingan saya ialah 4 angka cash back bonus dari Shaklee, insyaAllah akan dapat bertambah dari semasa ke semasa..saya percaya itu :) ..tak mustahil kan...kuncinya, terus dan terus berusaha, sabar dan yakin dengan apa jua yang kite buat dan berserah bertawakal pd Allah kerana Allah tempat kebergantungan kita dalam apa jua keadaan..insyaAllah segalanya akan dipermudahkan (^_______^)

.jika anda juga inginkan pendapatan sampingan, jangan risau..kami mempunyai support group yang sangat2 membantu dalam dunia business ini..sama ada anda hendak atau tidak sahaja..sama ada anda masih ingin menunggu atau anda mulakan langkah pertama dengan call saya dan join this special group business..semuanya anda tentukan :)

NAK JOIN group kami?? kecil tapak tangan, nyiru saya tadahkan :)))
boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284 atau email ke bee4211@yahoo.com atau PM saya di <Beeha Yunos>

 


I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in