TESTIMONI - SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Assalamualaikum..selamat pg utk semua..alhamdulillah..minggu baru, hari baru..masih dlm bulan ramadhan..cam ne puasa anda semua? saya doakan anda dpt menjalani ibadah puasa dengan kesihatan terbaik dan dpt beramal sebanyak yang boleh utk merebut fadhilat besar ramadhan..saya?alhamdulillah..lg2 puasa tahun ni saya mmg continuosly makan supplement..dan antara yg wajib masa sahur ialah ESP + Melashakes + Performance drink (Mighty 3 gem set)..superb!best..sedap dan alhamdulillah maintain tenaga dan tak lapar pon and my gastrik tak kunjung tiba sepanjang ramadhan kali ni..syukur..

eh, saya bukan nak cite pasal set Mighty 3 Gem ni..tp saya nak cite tentang satu product yg hangatt sekarang..jeng3..Shaklee Collagen Powder..yeahh..since dilancarkan awal tahun aritu, alhamdulillah ramai yg berebut2 nak dapatkannya..hari tu saya dah kongsikan kebaikan Collagen Powder ni di-sini<<-- so now, nak kongsi beberapa testimoni dari rakan2 yang dah try..credit to Fai

Ni bukan overclaim ye... Semua ni hanyalah perkongsian dari customer dan kawan2 yang dah mencubanya... Cuba dulu, baru tau kesannya mcm mana. Hehe...


credit


credit



credit


credit



credit




Teruja tak??? Besttt kan??? Masih sempat lg nak ber-kolagen before raya ni..best..saya baru start last 2 weeks..alhamdulillah..perubahannya??mmg marvellous...tak perlu cucuk2 vitamin c or cucuk2 tang sana sini..pilihan saya, supplement yg 100% natural, selamat dan berkesan..pilihan anda bagaimana??

Berminat??Hubungi saya :



Beeha Yunos (ID : 858049)
Shaklee Independent Distributor
HP: 012-7142284
Email: bee4211@yahoo.com
Fb Page : BeeLittleShoppe
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in