VIVIX ATASI MASALAH JERAWAT KRONIK

assalamualaikum..

alhamdulillah..bertangguh-tangguh nak buat entri ni..akhirnya dengan izinNYA siap jugak...entri kali ni saya nak share testimoni customer saya..aka anak buah..al maklum..bulan promo VIVIX, ramai ambik peluang untuk cuba premium product shaklee ni..

sebelom bagi gambar testimoni, saya nak share sedikit kisah customer saya ni..dek kerana salah guna product kecantikan muka, wajah beliau yang sebelom ni tak de jerawat, naik jerawat yang teruk..beliau hampir putus asa..saya suggest VIVIX pon beliau ambik masa lama untuk membuat keputusan beli dan gunakan VIVIX ni..alhamdulillah, hari pertama dia guna dia cakap jerawat nya pedih2..saya suruh teruskan juga makan, buat masker WITH EXTRA EXCLUSIVE TIPS..selepas 5 hari, beliau whatsapp saya..ini lah hasilnya..jom tengok..gambar sebelom dan selepas..




saya tak edit langsung gambar ni..anda boleh lihat sendiri..sekarang beliau masih meneruskan misi memulihkan mukanya with VIVIX dan sekarang beliau tambah dengan ENFUSELLE SKIN CARE dari SHAKLEE juga

kenapa saya suggest VIVIX untuk masalah JERAWAT KRONIK? mudah sahaja..sebab VIVIX adalah agen antioksidan paling tinggi dan berkesan, dan VIVIX juga merupakan agen detoks..memulih dan menyembuhkan..inshaallah dengan izinNYA jua..

jika anda mempunyai MASALAH KULIT, JERAWAT, ECZEMA, PSORIASIS, KULIT BERSISIK, KAYAP DAN LAIN2 MASALAH KULIT anda boleh ikhtiar dengan VIVIX..siapa tahu jika ALLAH izinkan VIVIX untuk serasi dengan anda juga

Vivix telah terbukti menyelesaikan masalah penyakit2 serius, antaranya :
• Diabetes
• Kolestrol tinggi
• Penyakit Kardiovaskular (Jantung)
• Tekanan Darah Tinggi
• Alzheimer atau nyanyuk
• Arthritis, Osteoporosis, Masalah sendi dan tulang
• Gout
• Letih
• Metabolisme badan RENDAH (antara sebab sukar turun berat badan)
• Masalah kulit dan bintik penuaan (kedut)
• Kanser dan tumor
• Katarak dan masalah mata
• Masalah saraf
• Lemah imun tahan daya badan - lambat sembuh
• Masalah Kulit (Jerawat /Jeragat / Kulit Kering atau bersisik / Psoriasis / Kayap / Eczema / Allergy / dan lain2)
• Orang yang ingin berhenti MEROKOK
• Stroke


jika anda atau ahli keluarga anda punya masalah yang sama mahupon apa jua masalah lainnya, boleh hubungi saya untuk dapatkan product hebat ini sementara PROMOSI VIVIX masih berlangsung bulan ni..INSYAALLAH, saya guide beserta EXCLUSIVE TIPS khas buat customer saya

anda boleh lihat banyak testimoni VIVIX di SINI

jangan tunggu lagi..JANGAN BIARKAN MASALAH MENJADI LEBIH BESAR DAN LEBIH SUKAR DIUBATI..atasinya SEKARANG

salam sayang,


I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in