SOLUSI untuk KULIT BEBAS JERAWAT DAN PUDARKAN PARUT! GLA COMPLEX DAN VITAMIN E SHAKLEE jawapannya!

ASSALAMUALAIKUM

alhamdulillah berpeluhhhh dapat ORDER VITAMIN E..almaklumm semuaaa nak grabb promo BUY 1 FREE 1 VITAMIN E kannn..setakat semalam, lebih 30 botol terjual hanya customer saya aje tu yang grabbb..belom masuk customer anak buah tuuu..

tapi ada yang sms saya, dia jerawat teruk, bila makan vitamin E jadi makin naik..kenapa ye?

meh saya nak share. explanation ni saya dapat dari blog rakan shaklee juga..

Bagaimana Nak Elak Naik Jerawat?

Mengikut apa yang saya study, orang yang mengalami masalah kulit seperti kulit kering, kulit berminyak, mempunyai jerawat yang banyak, jerawat resdung, kulit sensitif dan kulit kombinasi belum boleh mengamalkan Vita-E Complex lagi.

Kulit bermasalah tersebut mesti mengambil GLA Complex terlebih dahulu untuk mengimbangi hormon dalam tubuh. Mereka yang mengambil Vita-E Complex naik jerawat itu adalah disebabkan oleh hormon dalam tubuh yang tidak stabil.

Hampir 6 bulan juga saya mengamalkan GLA Complex. Saya dapati kulit  muka saya glowing dan bertambah sekata. Sebelum ini kulit saya tidak sekata disebabkan oleh kesan pemakaian tudung.

Kawasan kulit yang ditutup oleh tudung itu lebih cerah berbanding dengan kawasan yang terdedah. :)
Bermulalah Sesi Baru Tanpa Naik Jerawat!

Selepas jerawat di muka saya sudah ‘segan’ untuk tumbuh, maka saya cuba mengambil semula Vita-E Complex itu dan ternyata, hasilnya sangat mengujakan iaitu jerawat tidak lagi tumbuh, malah kesan parut juga beransur pudar.

Alhamdulillah. Kini saya sudah seminggu mengamalkan Vita-E Complex dan ianya telah serasi dengan kulit saya. Kulit saya bertambah lembab dan terasa tegang jer! :)

Kalau macam tu, betullah tanggapan saya selama ini bahawa Vita-E Complex ini sememangnya sangat hebat!

Melalui pengalaman saya ini, bolehlah disimpulkan bahawa betapa pentingnya untuk kita tahu cara satu-satu vitamin itu berfungsi.

Jangan terlalu cepat menyalahkan vitamin, sedangkan cara pengambilan kita yang salah. Pasti ada sebab mengapa vitamin yang kita ambil tidak berkesan, malah ada yang sehingga memudaratkan diri sendiri pula.

Kini Vita-E Complex tidak lagi naik jerawat kepada saya, malah Vita-E Complex membantu saya untuk mendapatkan kulit yang cantik. Tak sabar nak tengok kesan pengambilan Vita-E Complex selepas 3 hingga 4 bulan pengambilan! :)

--------------------------------

haaaa...tu perkongsian rakan kami di Shaklee..
untuk yang jerawat mekar tu, jika anda ada Vitamin E lagi, jangan risau..anda boleh buat masker guna Vitamin E ni..caranya mudah aja..cucuk hujung softgel Vitamin E dengan jarum atau gunting sedikit, dan picit keluarkan minyaknya dan sapu di tempat bermasalah atau di seluruh muka..best sangat!

tapi, dalam masa yang sama, anda boleh ADD ON GLA COMPEX untuk stabilkan hormon dan cepat atasi masalah jerawat anda tu..LAGI2 BULAN NI ADA PROMO GLA COMPLEX JUGAK TAU!

jom tengok testimoni mereka yang amalkan GLA COMPLEX DAN VITAMIN E UNTUK MASALAH KULIT JERAWAT DAN MASALAH KULIT LAIN2

TESTIMONI GLA DAN VITAMIN E

TESTIMONI VITAMIN E, VITAMIN C, B COMPLEX, ESP DAN GLA COMPLEX

TESTIMONI VITAMIN E DAN VITAMIN C

TESTIMONI ESP, VITAMIN E, VITAMIN C DAN B COMPLEX

TESTIMONI VITAMIN E, VITAMIN C, B COMPLEX DAN ESP

TESTIMONI GLA COMPLEX


kebanyakkan customer saya dari customer yang ada masalah muka..macam saya juga dulu..sekarang alhamdulillah tiada lagi..jadi, jika anda punya masalah kulit atau masalah apa pon, jangan segan2 msg whatsapp atau email saya tau! 


salam sayang,


I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in