Percutian PERCUMA taraf 5 bintang ke ITALY : tajaan sepenuhnya dari Shaklee



Salam jumaat..hari ni 20hb November 2015..hari  ni kekawan dan leader2 Shaklee Family akan ke Italy..percutian taraf 5 bintang yang di taja sepenuhnya oleh Shaklee

Sebak tulis status ni..bukan apa..tahun lepas kami ramai2 ke US..tahun ni lebih 300 orang yang leaders pilih ke Italy..sementara saya dan dekat 80 orang pilih ke Umrah bulan December nanti..

Percutian tajaan Shaklee ni special lain dari yang lain tau..di beri hotel yang terbaikkk di 3 tempat kat Italy, makan di restoran yang terbaik di negara tersebut, dan dapat pegi jalan2 semuanya fees dah shaklee bayarkan untuk setiap orang..siap dapat duit belanja / duit makan. cuma kite perlu bawak duit shopping je nanti..

Nak dapat percutian PERCUMA ni bukan susah sangat dan bukan lah mudah sangat..opkos kena ada usaha yang berterusan dan semangat yang sangat kuat dan luar biasa NAK kan semua yang Shaklee tawarkan..jadi leader (rank supervisor ke atas) dan start kumpul point convention banyak2..makin banyak leader kite hasilkan, makin besar group dan semakin berkembang empayar kite, makin besar point convention dan makin ramailah ahli keluaga kite boleh bawak..Shaklee beri kite bawak anak2 mak ayah suami mak ayah mertua sekali kalau layak..depends pada point conference kite..semakin ramai ahli keluarga kite bawak tandanya semakin besar bonus dan semakin besar empayar biz kite..

Semuanya hanya dapat dengan tekad, usaha, ilmu, semangat yang kuat dan konsistent dan yang paling penting perlukan anda KOMITED dengan apa yang anda buat..yes, tanpa komitment, tanpa konsistency, nak dapat semua ni macam mimpi..dan nak jadikan mimpi sstu kenyataan, perlu BANGKIT BANGUN dan perlukan usaha yang konsistent..dan FOCUS adalah kunci pada semuanya.

Inshaallah, jika anda punye semua karekter ini, dan anda nak bonus, jalan2 secara PERCUMA, tapi tak tau nak pilih biz apa, jom pilih Shaklee..shaklee dah sangat stabil, tak pernah gagal bayar bonus dan tak pernah gagal hantar leader bercuti taraf 5 bintang setiap tahun.

Hubungi saya, nyatakan impian anda, dan mulakan tindakan sekarang!

Sampai jumpa lagi..untuk kekawan leader2 Shaklee yang ke Italy hari ni, selamat holiday..moga semangat anda keseronokkan anda di sana dapat suntik banyak semangat untuk kami di sini. Tahun depan ke US-Orlando..siapa nak ikot??



Posted via Blogaway


I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in