TESTIMONI SYAZA - kulit berseri2 dlm masa 4 minggu shj!

alhamdulillah..bertemu lg..lama rasanya tak cerita pasal kecantikan kan..arini nak bg testimoni seorg customer Kak Lia yg ambik Shaklee for kulit utk perbaiki kulit beliau sebelom naik pelamin..jom jom baca dan jd teruja mcm saya :) tq Kak Lia atas perkongsian ni :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
harini saya nak cerita tentang customer saya Pn Syaza yang ambil set ini just about 4 weeks before beliau berkahwin.

Actually Syaza ambil vitamin-vitamin daripada saya untuk cantikkan kulit beliau. Beliau ambil ESP+Vitamin C+B complex+Vitamin E GLA untuk cantikkan kulit, nak nampak berseri masa naik pelamin katanya. Seingat saya, beliau ambil set ni sebulan sebelum berkahwin. Memang semangat dan very determined nak cantikkan kulit. Yelah untuk suami dapat pahala kan? Selepas seminggu beliau amik set tersebut dengan saya ni feedback beliau melalui sms:

“Kak..kulit rasa moist je even though tak pakai krim..tapi ada naik sikit jerawat kecik2 kat muka..rasanya itu healing crisis..nampaknya kena minum air banyak lagi ni..”

Itu feedback beliau selepas seminggu makan set tu. Memang ada healing crisis sebab ape? Sebab badan sedang bertindakbalas dengan vitamin-vitamin yang beliau makan tadi. Tapi itu sebenarnya adalah petanda positif kerana badan masih berfungsi untuk detox dan bersihkan dalaman tubuh kita. So, Syaza pun teruskan pengambilan set ni..After 3 weeks, beliau sms saya:

“Kak..Syaza nak kahwin minggu depan, semua orang puji kulit Syaza..nampak berseri-seri je..”

Nak tau itu sebab ape? Itu sebab GLA dan ESP serta Vitamin C+b complex+vitamin E yang beliau makan tadi. GLA ni amik masa dalam 21 hari untuk nampak hasilnya dan ESP pula ambil masa 20 hari (paling cepat) untuk gantikan balik sel-sel yang rosak dan bina sel-sel baru. Vitamin E pulak melindungi kulit kita dari pancaran sinar uv yang merbahaya dan melindungi kulit kita dari serangan radikal bebas. Manakala Vitamin C membentuk kolagen dan Vitamin B-Complex membantu mengawal aktiviti kelenjar minyak pada wajah.

Selain itu, beliau juga banyak mengambil buah-buahan dalam pemakanan harian beliau. Buah-buahan ni penting walaupun beliau ada ambil Alfalfa yang bertindak sebagai fiber untuk proses detoks, buah-buahan membantu mempercepatkan proses ini secara konsisten.
Hasilnya dah tentulah kulit yang mulus, bersih, cantik dan berseri! (^_^)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
kan kan..best kan..tu belom tambah dengan Skin Care set Nutriwhite atau Enfuselle tu..kalau ambik dgn Skin Care mmg lg marvellous!! xtipu punye..ehehee..actually mmg ramai dari customer beeandyou.blogspot ni yg ambik supplement yg dinyatakan di atas tadi utk kulit cantik dan bebas dari cela..sebab tu, utk kesan yg lagi bagus, saya selalu syorkan GLA utk diambil bersama dan pemakanan ini harus konsisten dalam tempoh 1-3bln sbbnya??sebab sel perlukan 90 hari utk membentuk sel2 baru dan istiqamah yg terbaik adalah berterusan selama lebih 44hari..pernah dengar bukan?so, apa lg..untuk anda yg punya masalah kulit, berjerawat, berjeragat, pigmentasi dan lain2 masalah kulit, anda bole hubungi saya utk penerangan dan info yg lebih lanjut..jgn tunggu lama2..nnti rugiii... :)))
Sampai jumpa lagi..love yourself for you to give your love to others.. muahhhh.. :)
Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut, boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284 atau email ke bee4211@yahoo.com atau PM saya di <Beeha Yunos>

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in