PROMOTION JAN 2013 : ADVANCED JOINT TABLET (AJT) PROMO PEMBUKAAN TAHUN BARU YG TERBAIK UTK KESIHATAN TERBAIK IBU DAN AYAH!

ASSALAMUALAIKUM

salam tahun baru pd semua pembaca blog (ecehh mcm ramai aje pembaca kan kann)..sebelom nak kongsi cerita, nak kongsi dengan semua..jeng jeng..mcm biasa...ramai customer tanye..ape promo bulan ni ye..haa...ni nak bgtau..secara officialnyaaa..promo bulan JAN 2013 ialahh...


yeahhhh..ADVANCED JOINT HEALTH TABLET (AJT)..saya mmg sukeee...sbb ini antara favourite supplement mak ayah dan mertua saya..ini antara product baru yg Shaklee lancarkan last year..the best yet sbb ia bg kesan yg cepat dengan jaminan seawal 5 hari...best kann kann..


haaa..tu diaaa...terang lg bersuluh...AJT mampu atasi masalah sakit sendi dengan berkesan! 

Sakit sendi tu macam mana?


Bila anda berdiri dan jalan lama-lama, anda sakit lutut...?

kalau solat, nak rukuk atau sujud, lutut anda sakit..?

Kalau anda mengalami masalah-masalah tersebut, maknanya anda sakit sendi..

Tanpa sendi yang sihat, aktiviti biasa seperti membongkok, duduk,dan berjalan semua akan menjadi lebih mencabar. Ini kerana sendi berkhidmat sebagai hubungan antara tulang yang memberikan kestabilan dan kawalan pergerakan badan. Rawan merupakan komponen penting sendi yang menyediakan kusyen di antara tulang dan membantu menyerap kejutan daripada kesan fizikal. Semakin tua, kusyen pelindung rosak secara semula jadi. Faktor-faktor tambahan seperti fizikal yang berterusan tekanan dan terlalu keras boleh mempercepatkan lagi pecahan rawan dengan mencetuskan pelepasan bahan kimia yang menyerang rawan. Hasilnya? Ketidakselesaan sendi dan pergerakan terhad.

Kalau sakit sendi nak buat apa..?

Senang je, Shaklee ada mengeluarkan satu rumusan khas yang dipanggil Advanced Joint Health Tablet (secara ringkasnya AJHT)....Apa itu..?

Vitamin tablet untuk kesihatan sendi agar anda kekal cergas bergerak sepanjang tahun ini...

Bagaimana ia berkesan?

Shaklee Advanced Joint health Tablet memberikan manfaat kepada sendi-sendi sihat dalam 3 cara:

1- Menyokong keselesaan sendi

Ekstrak Boswellia : 

-Menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. 
- Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik yang berfungsi sebagai anti-radang semulajadi. ia menyokong kesihatan sendi dengan menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi.

2- Bertindak sebagai kusyen
Ekstrak jagung :


- Membantu mengekalkan tulang rawan
- Ekstrak jagung membekalkan satu sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina adalah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi.
- Banyak kajian menunjukan supplement ekstrak jagung dapat menggalakan kelenturan, pergerakan bebas dan menjadikan sendi lebih fleksible. dan kajian mengesyorkan yang supplement ekstrak jagung dapat menyumbang kepada kesihatan sendi dalam jangkamasa yang panjang.

3- memelihara tisu penyambung yang sihat

Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C merupakan nutrien terpenting dalam kesihatan sendi. ini kerana zink, tembaga, mangan dan vitamin C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberi kekuatan dan struktur terhadap sendi.

Sepanjang Bulan Januari ini..Jom dapatkan Shaklee Advance Joijnt Health Tablet dengan promis Beli 6 percuma 1...



Ini masanya untuk kita hadiahkan kepada ibu ayah..atok..nenek..kongsi beli dengan kawan2...malah untuk sendiri juga..menarik bukan??


saya sgt2 suggest supaya anda ambik AJT ini bersama OSTEMATRIX DAN OMEGA utk kesan lbh optimum..berbaloi2 bak kata org...tak de yg lebih berharga selain melihat mak ayah tersyg lebih sihat dlm hidup seharian..

mcm biasa...mesti ada testimoni kann...


Jemput baca testimoni pengalaman Pn Alin...(sumber: from her blog)....
"...Saya sering sakit bahu belikat apabila duduk lelama mengadap PC, pasti terasa bahu belikat tegang dan tak selesa. Selain itu, sejak extend breastfeeding Dzakirah, kaki sering didatangi en. biawak a.k.a simpul biawak... hehe its happen bila guna kasut yg tak berapa nak tinggi pun... Bunyi keriok-keriok sering juga berkumandang tatkala bila nak duduk antara 2 sujud... Normally ni semua anggapan pengambilan kalsium yang tak cukup...Tapi sedar tak anda, ia bukan sekadar tak cukup kalsium... itu tandanya anda mengalami sakit sendi yg "mild"... puncanya?? Tahukah anda kekerapan melakukan aktiviti seperti kedudukan poster yg tak betul yg terlalu lama, sering dukung anak, tidur yang salah posisi dan juga sering mengangkat benda-benda berat, boleh mengundang sakit bila kekerapan aktiviti-aktiviti ni secara longterm... maka terjadi ler sakit sendi lutut,sakit sendi tangan,sakit sendi kaki,sakit sendi bahu,sakit sendi siku..Alhamdulillah selepas 5 hari mengambil Advance Joint Health Tablet (2 biji) + osteomatrix (4 biji) sebelum tidur... dah tak ada bunyi keriok-keriok pada lutut. Rasa licin saja sendi-sendi terutama bila bangun dari duduk antara 2 sujud, naik tangga mahupun duduk lelama depan PC. Kalau tak, memang terasa.Alhamdulillah, dengan izin Allah jua. Saya suka !! kini saya hadiahkan juga kepada mak & ayah saya, nenek-nenek saya........


Okey.. itu dia testimoni Puan Alin. malah Shaklee juga claim yang pengguna dah bole rasa kesan seawal 5hari selepas mengambil Joint tablet.. so berbaloi beli.. belikan samada utk diri sendiri atau utk parents yg sering mengadu sakit2 sendi...Nanti saya share lagi detail tentang Joint tablet ni...Contact saya utk sebarang pesanan dan pertanyaan.. trust me..mmg berbaloi beli..Okeyla.. have a nice day ahead






I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in