testimoni : RAHSIA PHYTOCOL-ST turunkan paras kolestrol dalam masa yang singkat!

Assalamualaikum

apa khabar mak ayah anda? sihat? cuba tengok..adakah mak ayah anda sihat? kalau mak ayah anda ada high colestrol, anda tak boleh buat diam aje tau..cuba bawak gi checkup dan beri kan mereka supplement untuk kawal dan bantu turunkan tahap kolestrol..sebab apa..kolestrol ni sillent killer..dari kolestrol yang tinggi boleh merebak ke darah tinggi, jantung, diabetes dan even strok..moga di jauhkan dari mereka yang kita sayang..



hari ni saya nak bawak cerita..testimoni kisah benar dari mak abah saya..alhamdulillah..rasa nak senyummm seharian..semalam abah whatsapp gambar blood test diorang..hari tu mak dan abah bagi review test darah diorang tp lupa nak snap pic..ni dah dapat terus update..memula before abah ambik PHYTOCOL-ST SHAKLEE, abah ambik test darah dulu..by the way..mak dan abah biasa buat medical checkup every month dan every 2 months diorang akan buat blood test..so after 2 bulan ambik PHYTOCOL, they did another blood test..dan alhamdulillah..kolestrol turun sangat! mak bila dapat tau, terus mintak sebotol PHYTOCOL-ST untuk dia makan..dan alhamdulillah result penurunan yang hampir sama dengan abah..syukur ya Allah.. 

meh, saya nak bawak anda tengok sendiri result before and after diorang..

result abah 

result mak

refer to picture atas..yg di highlight tu result BEFORE ambik phytocol..yg terkini tu yg sebelah tu..

bagi yang tak tau..bukan mudah nak turunkan tahap kolestrol ni..ada yang ambik ubat kolestrol kat farmasi atau klinik tapi payah nak turun..kenapa saya berani kata camtu? sebab both my parents memang dulu former kerja di hospital as nurse..dan, diorang juga pernah ambik ubat kolestrol and the result? ade turun 0.01 cam tu aja..dan, masa ambik result darah baru ni, doctor sampai teruja dengan penurunan kolestrol my parents siap tanya makan ubat ape lagi..ni yang saya nak share sepintas lalu mengenai PHYTOCOL-ST si pembunuh kolestrol!

PHYTOCOL-ST SHAKLEE
ni lah si pembunuh kolestrol yang sangat cekap 

Jom tengok sepintas lalu kebaikan PHYTOCOL-ST ni :


  • Membantu menghalang penyerapan kolestrol dalam darah dan menurunkan paras LDL. Disarankan 2000mg fitosterol setiap hari, 30min sebelum makan makanan berlemak.
  • Jika diambil secara konsisten, paras LDL menurun sebanyak 10% dan risiko serangan jantung berkurang sehingga 20%.
  • Memperbaiki imun sistem. Fitosterol akan meningkatkan keaktifkan T1 dan kurangkan keaktifan T2. T1 yang kurang aktif menyebabkan mudah dijangkiti penyakit. T2 terlalu aktif menyebabkan alergi, kulit kering dan gatal, arthritis dan sebagainya.
  • Meningkatkan keselesaan sendi.
  • Membantu merangsang penghasilan insulin.
  • Mengurangkan simptom prostate membengkak seperti kerap buang air, tidak boleh mengawal air kencing, air kencing berkurangan dan sebagainya.


apa pula kelebihan PHYTOCOL-ST berbanding ubat kolestrol yang lain??


  • Rumusan daripada beberapa jenis fitosterol asli yang aktif daripada tumbuhan, buahan, sayuran dan bijirin
  • Membekalkan 2,000 mg fitosterol tumbuhan setiap hari.
  • Fitosterol tumbuhan telah terbukti secara klinikal mampu mengurangkan paras kolesterol dalam lebih 80 kajian
  • Membekalkan 100% nilai fitosterol harian sepertimana disyorkan Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH).
  • Tiada pengawet, pewarna, perisa atau pemanis tambahan.
  • Halal  


Siapa yang sesuai ambik PHYTOCOL-ST ni? :

>> SEMUA individu..kerana kolestrol ialah silent killer..terutama bagi mereka yang makan tak tentu masa, food-lover (macam saya), gemar ambik makanan fast-food, gemar makan di restoran, dan yang punya keturunan tinggi kolestrol (termasuk keturunan sakit 3 serangkai - jantung, darah tinggi dan diabetes)..dan terutama bagi mereka yang punya masalah di bawah :

  • Tekanan Darah Tinggi 
  • Jantung 
  • Diabetes
  • Obessiti - berat badan berlebihan (termasuk perot buncit)


semua orang..di ulang..semua orang dah tahap WAJIB ambik PHYTOCOL-ST ni..lagi2 rakyat Malaysia yang suka makan tu..eh, yang kurus pon sama..saya ade seorang rakan yang sangat skinny tapi tahap kolestrol dia MashaAllah sangatlah tinggi sampai muda2 ade masalah diabetes dan jantung..jadi, jagalah kesihatan anda..sayangi diri anda..

lagi satu..bagi mereka yang punya tahap kolestrol melimpah ruah..kita boleh dapat kesan salah satunya dengan tengok di keliling kulit bawah mata atau di kelopak mata..jika ada timbul kutil2 ala2 jerawat kecik2 tu..itu tanda bahaya..anda punya sangat banyak kolestrol dalam darah..

baca KENAPA KOLESTROL SANGAT BAHAYA -->> di sini

untuk anda yang NAK TIPS EXCLUSIVE MENURUKAN TAHAP KOLESTROL DENGAN CEPAT, boleh pm saya ya..

sayangi diri anda sebelom terlambat

salam sayang,



I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in