NUTRIFERON : IMUN BOOSTER TERBAIK! say NO to panadol!

alhamdulillah! syukur YA ALLAH..bila bulan ni Shaklee umumkan Nutriferon sebagai product promosi bulan Februari 2016! rasa nak lompat bintang! yeay!!

nutriferon : promo product Feb 2016


bukan apa, dengan musim panas kering dan hujan tetiba di waktu panas terik, sangat banyakkk penyakit datang. kite jadi mudah penat, letih, lesu, lemah dan mudah demam, selsema batuk dan sebagainya.

lagi2, bila awal2 tahun mak ayah sibuk uruskan persekolahan anak2 dan anak2 mula bersekolah. menambahkan kemerosotan tahap kesihatan di saat cuaca tak menentu. 

Akibatnya, dalam anak2 excited bersekolah baru, jumpa kawan baru, belajar benda baru, cepat mudah dijangkiti demam selsema batuk dan akhirnya terpaksa mc, cuti dan tak dapat menyertai aktiviti sekolah.

sebab tu perlunya supplement. Nama pon supplement, makanan tambahan, bukan ubat. Mencegah.

sebab itu perlunya NUTRIFERON shaklee ni. Antara product shaklee terawal saya ambik masa memula berkenalan dengan Shaklee. Ambik Nutriferon untuk masalah asthma. Now, family saya memang tak boleh tak de Nutriferon ni. lagi kalau sorang dah mula ada simptom acumm acummm di awal pagi, atau sakit tekak, maka cepat2 lah saya ambik 1-2 sachet nutriferon dan hulur pada yang empunya badan yang mula ade simptom tak sihat tu. ALHAMDULILLAH, nutriferon tak pernah mengecewakan setakat ni. 

Jadi, mereka yang MUDAH DEMAM, MUDAH BERJANGKIT, SELSEMA, SINUS, RESDUNG, KERAP BATUK, ASTHMA, BRONCHITIST, TONSIL, DEMAM KUAT etc, boleh lah cuba (DIGALAKKAN) ambik NUTRIFERON ni.

ingat lagi hari tu, Luqman kena selsema berarusss2 macam air bah keluar dari hidung. Tak pasti dari allergy ape atau simptom demam dia atau berjangkit ke apa..tak berlengah, saya koyak 1 sachet nutriferon dan hulur pada si kecik tu. mudah aje dia tuang semua Feron tu dalam mulut dia. Habes 1 sachet nak mintak lagi 1 sachet. Biasanya kalau berarusss selsema cam tu, saya beri 1 sachet pg dan 1 sachet malam. Konsistent seminggu, dan beri dia air masak banyak (atau Performance Drink) dan saya bagi dia Vitalea Kids every day also, inshaaAllah 4-5 hari dah kering sepenuhnya selsema dia! syukur lah..memandangkan dia memang terrrr amat payah nak suap ubat! 

saya dah jumpa supplement yang serasi dengan anak2 saya dan kami sekeluarga..yang penting ianya SENTIASA SELAMAT, NATURAL DAN BERKESAN untuk kami.

JIka anda atau anak2 anda mudah demam, selsema atau batuk, cuba lah alternatives lain selain ubat. Cuba Nutriferon Shaklee. Inshaallah pasti anda juga suka pada kesannya. 


salam sayang,
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in