TESTIMONI mereka yang temui penawar dan jatuh cinta dengan SHAKLEE

Di bwh ni saya kongsikan feedback dan pengalaman yg dikongsikan oleh mereka di laman group tertutup utk customer2 kami..... Jom bacaaaaa. u all really make my day.... (ini hanya sebahagian daripada ratusan dan ribuan dan puluh ribuan yang lain)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Zamzalina Samsuddin
(customer MamaFaiz.COm)



Just utk share.kegembiraan saya...bleeding selama 6 bulan amat menakutkan saya..berkali2 jumpa doktor dan wat test Paepsmear..result Ok..negative dr kanser. tp darah tetap keluar sehingga nak solat pun terpaksa cuci dan tukar semua..sangat menguji kesabaran saya. Rupanya hormon saya tk stabil. Doktor gomen suggestkan utk saya cari suplement seperti EPO atau seumpamanya. Dalam masa yang sama saya mengidap ekzema yang menyebabkan lepuh kedua tapak tanga dan kaki ...boleh saya katakan 2011..dugaan bagi saya..kerja terjejas sebab selalu MC, buat kerja rumah terpaksa pakai sarung tangan begitu juga dekat ofis..sebab kulit mengering dan merekah...lepas tu berdarah..sakitnya Allah sahaja yang tahu..(nasib boss sporting support beli glove buat stok)badan pun lemah lesu..Suatu hari saya terbaca pasal Shakleee dari (Cery MamaFaiz ) lama juga ingin mencuba..akhinya tergerak juga hati utk try..tk kisah dah pasal harga..sebb kesihatan lebih utama..sama juga nilainya dgn beli shaklee..Saya cuba GLA + Meal shake + ESP + Nutriferon ..Alhamdulilah gerak hati saya benar..Allah dh tunjukan jalan utk selesaikan masalah saya..FREE dari bleeding dan ekzema semakin hilang ...hanya tinggal..parut2 sahaja..syukran Ya Allah.dan terima kasih Shaklee.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Adeline Ibrahim (dari customer menjadi pengedar)


ESP Terbaik!!. Produk makanan tambahan yang paling laris.Saya telah mencuba sendiri..Alhamdullilah..Bertenaga Walaupun Mengandung. Boley melakukan Kerja Rumah Tanpa Rasa penat~~ Mula2 Tak Perasan..Bila pikir2 balik..minggu lepas nak kemas rumah bukan main penat dgn pinggang yg sakit..tp setelah consume ESP dlm seminggu ni..Alhamdulillah..Mengemas+Memasak+Menyidai+Mengemop+Menyental takde pulak sakit2......


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Shieda Adha (Customer Pn Iffah)

 
dah 3 minggu try and sangat happy and berpuas hati dgn shaklee...
first sbb rasa badan jadi sihat and cergas eventhou dalam pantang x cukup tdo cuz layan baby yang crancky nangis siang malam..

2nd sbb milk production improved in term of quality and quantity... susu jadi lebih pekat (thanks to ESP) and i like the yellowish tinge of Vit B.Complex.. kalau awal2 dulu max dapat 20oz/day sekarang ni dapat 30-35oz.. yeay...

3rd sbb shaklee maintain kesihatan saya and baby.. kami baru pulang bercuti, dari kelantan-- muar-- KL-- kuantan--psr puteh (6 days journey) baby umo 40hari,... she remained well, x demam2 or kembung pon..same goes to me, lgsg x rase penat.. SHAKLEE mmg best!!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hafsah Mardhiah (dari customer menjadi pengedar)


Just nk share.. saya sejak bersalin mmg sakit pinggang dan belakang.. start makan Ostematrix dh dkt sebulan.. 2bj sebelum tido..tp xrasa kesannya..sekit belakang masih sama.. plg terasa sakit bila bangun pagi, n bila nk bangun dr duduk.. 3 hari lepas, sakit pinggang menjadi2..smpai jalan rs cm nk terbongkok.. sbb sakit nk tegakkn badan. Lagi2 nk dukung baby sana sini.. So malamnya sebelum tidur cuba amek Ostematrix 4biji... wahhh..alhamdulillah, esoknya sakit pinggang dah berkurangan..mmg rasa cm MAGIC ;) So sape yg dh cuba oste, tp macam xnmpk perubahan, cuba try amek 4 biji plak.. n sape yg blum cuba Oste..mmg patut cuba ;)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lydzar Rusman (pengguna shaklee)

"Dah 3 minggu saya pakai Shaklee Prosante Revitalizing syampoo+Lightweight conditioner, alhamdulillah my scalp semakin berkurang. Kulit kepala tak rasa berminyak lagi malah rasa lebih bersih. Keadaan rambut juga semakin baik, kalau tak sebelum ni if after syampoo mesti rasa rambut terlalu kering je."..Sukeeeeeeee :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ahaa.. itu dia... tak perlu kata apa.. Senyum..tak perlu kata apa2.. senyum... pendek kata tak perlu saya beriya2 cerita.. Yang dah rasa je faham apa perasaan mereka di atas ni.. Lebih byk testimoni.. boleh refer di link ini



Feel free utk contact saya jika anda perlukan konsultasi. tapi yg membeli dari saya pasti akan mendapat konsultasi ekslusif beserta jadual pemakanan dan tips istimewa... .. dan konsultasi berterusan.. InsyaAllah.. dan yg pasti sepasti2nya.. ini bukan brand cap ayam atau tiada kualiti.. jadi jgn tawar menawar ya...harga yg diberikan adalah harga istimewa setimpal dgn kualiti barang..dan oh ya jgn sekali2 beli tanpa anda mendapatkan info yg berpatutan tentang vitamin yg anda beli dari pengedar anda.. :-)




Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut , boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284 atau email ke bee4211@yahoo.com



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.




I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in