dulu dan sekarang! kulit muka flawless after consume vit e dan vit c!

alhamdulillah! jumpa lg..ape yg anda biasa buat weekend mcm ni?ada yg bekerja, ada yg cuti lebih2 lagi skrg musim cuti sekolah kan..best2..saya??tak kemana pon..umah mama tengah renovate, so dok dediam..cuma mood nak ke KL minggu depan utk ber-jumpa dgn rakan2 dan idola2 business alam maya ni dah berkobar-kobar sgt..mudah2an ape yg kami plan, dipermudahkan-NYA..insyaAllah amin..

ok, hari ni masih dalam mode nak cite pasal kulit yg flawless dari dalam..kali ni, testimoni ni dengan gambar sekali..haaa..ni salah sorang customer kami di group exclusive SGL (hanya utk mereka yg menjadi customer saya dan rakan2 saya yg lain tau!) jom jom..tengok dan baca kisahnya




"After 1 month and 2 weeks menggunakan VIT E.. Ini lah hasilnya... Kulit rasa lebih flawless.. Sekarang ni dh stat guna vit e & vit c.. Alhamdulillah.. Hasil yg lebih positive.. Bekas jerawat dah makin hilang.. Thank you my dearie sis Nur Najmah Salleh for introducing me such an awesome product.. Dia yg perasan muka saya kusam dan tak berseri dan suggest ambil vit e... Tq tq :-) ... Love Shaklee and my sis ♥"
beza sgt kan! sebelum dan selepas..ni yg dia komen lepas berderet-deret orang teruja dengan kisahnya

"seriously said, lagi powerful dari Axxxy.. Sy pakai set cleanser axxxy, x secepat ini feedback dia :-)"

anda punya masalah seperti aishah? mahu kan penyelesaian utk kulit bermasalah? pm saya utk special consultation ye..


Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut, boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284 atau email ke bee4211@yahoo.com atau PM saya di <Beeha Yunos>

 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in