Cerita CINTA saya dan Shaklee

salam hari minggu...hari ni saya nak ceritakan pada anda pengalaman saya mcm mane saya boleh jatuh cinta dengan Shaklee dan akhirnya menjadi salah seorg dari distributor Shaklee..

segalanya bermula secara serius bila mak saya tegur muka saya dah naik kusam dan tak bermaya, tak berseri..(semuanya takkk belaka..huaaa)..mak pesan (as usual) kena jaga penampilan utk suami padahal saya baru anak satu..sibuk, tak de masa bukan ukuran..mak cepat aje suh saya ambik any types of supplements utk kulit or makan ape2 for my body, energy dan yg penting dari dalaman..sbb saya selalu letih aje..masa tu kalut dok cari cermin belek muka sendiri (baru perasan dah lama tak tgk cermin ehehee) mmg betul mak kate..kusam, xde seri dah, bwh mata gelap, dan yg penting saya sendiri tak de feel nak tgk muka sendiri...saya tak de hati nak cuba supplement dari farmasi sbb saya ade gak makan EPO dan vitamin C kat farmasi tp xde effect lgsg..so nak dijadikan cerita, saya jumpa blog kak cery, saya ambik masa agak lama study blog kak cery..berhari2 utk dapatkan keyakinan utk beli trial set D..mcm2 saya email dan kak cery sabo jawab..alhamdulillah, trial set D saya makan..2 minggu pas tu saya perasan kulit saya mula moist, lembab..masa tu laaa nak tambah ESP sbb teruja dgn kesan Shaklee atas saya..keberkesanan ESP tak perlu laa saya nak cite lg..dan sbb tu ESP mmg antara yg HOT kat Shaklee..

kemudian, saya baca lak pasal asthma, resdung, allergy..since saya mmg ade all types penyakit tu since kecik lg..so saya nak kan perubahan utk asthma, allergy dan resdung sbb allergy teruk, kulit jd sgt sensitif, dan saya tak nak bergantung sepenuhnya pada cream steroid sampai akhir hayat saya..as per advice by kak cery, saya ambik nutriferon, dan set G...saya makan secara jadualnya, sebulan pas tu (setelah melalui healing crisis - yang menunjukkan badan bertindakbalas pada supplement yg kita makan) dan setelah melalui dengan sabar, yakin dan berterusan, alhamdulillah, allergy kulit saya yg agak teruk dulu secara saya tidak sedar hanya tinggal bekas hitam aje..alhamdulillah, resdung dan asthma tak seteruk dulu..dan kulit saya bertambah moist, cerah dan yang penting saya makin bertenaga dan tak penat mcm dulu..

mcm2 actually yg saya try lepas dari episode tu..dari basic set D, kemudian ESP (mmg dah jutuh cinta abesss), nutriferon, alfalfa, dan kemudian ostematrix, lecithin, fiber, cinch, Basic H, herbal cream dan mcm2 lg la (kalau nak cite satu2 mmg tak abissss ehehee)..dan akhirnya Allah bukak pintu hati saya utk join group Shaklee..saya mmg dah lama mencari peluang dlm pendapatan sampingan..saya percaya semua dari kita juga begitu kan..

alhamdulillah, antara perubahan yg cukup besar bila saya join ialah:

1- saya makin sihat - jarang berjangkit demam or flu, kulit tak kusam lg dah, kulit tegang (ESP mmg superb dlm bab ni..i liokeee), beri tenaga dan banyakkk lg..dan bila kite-ibu2 sihat, secara tak langsung anak dan keluarga turut sihat dan ceria kan..
2-  saya dapat bagi mak abah saya makan supplement yg mmg terbukti selamat, semulajadi dan mmg terbukti keberkesanannya-yg penting NO silica gel ye..
3- dapat bg anak saya mkn supplement - so far bg Wiya mkn mealshakes dan omega..alhamdulillah..dia jarang demam atau flu dan sgt aktif..dan tak perlu lg saya ulang alik farmasi dan abiskan every month about rm200++ kat supplement dia (yg belom tentu berkesan dan surely ade silica gel-no safe for your child tau)
4- saya dapat kenalan baru..dan semestinya sentiasa mendorong saya utk menjadi dan melakukan yang terbaik setiap hari dan saya dapat membantu mereka yg punya masalah seperti saya
5- dan yg bestnya saya dapat income tambahan dari shaklee..alhamdulillah..saya join tak sampai 4 bulan saya dah dpt 4 angka income tambahan! 

syukur Allah pertemukan saya dengan Shaklee dan kak cery..kini, saya punya impian saya sendiri..punya angan2 sendiri yang saya nak capai..dan segalanya bermula dari hati..sebab Allah bukakan hati saya..mula2 Allah bg saya jalan utk masalah kesihatan luaran dalaman saya kemudian Allah lorongkan saya utk memperluaskan sumber pendapatan saya..saya yakin, segalanya dari Allah..

itu pengalaman saya..saya pasti pengalaman anda bersama Shaklee juga hebat dan tersendiri kan..
 
Jadi jika anda tergolong dlm mana2 kategori dibawah:
  • sedang mencari2 suplemen utk diri sendiri atau utk seisi keluarga (vitamin natural terbaik) yang tak membebankan (dgn purata tak sampai rm50-rm100 sebulan) ATAU
  • anda adalah exisiting customer saya ataupun bakal customer dan sedang mencari2 side income (tanpa paksa2 org beli.tanpa ketuk2 pintu rumah org,tanpa modal yg besar..tanpa keluar meeting mlm2..adalah caranya. hehe ). hasil side income bergantung kepada usaha.. jika sy dpt 4 angka dlm masa 3bulan lebih.. insyaAllah anda mampu..kerana kami ada group sokongan yg memberi bantuan moral .mental..fizikal.. insyaAllah.dan saya bertuah join support group ni. ALlah bersama2 org yg sabar dan berdoa padanya kerana tiada rezeki tanpa izin dan ihsan dariNYa.. .


Anda tergolong dlm mana2 kategori di atas?.. tidak kira di mana anda berada.. SILA HUBUNGI SAYA..:-) kecik tapak tangan, satu FB saya tadahkan :)

 Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut , boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284 atau email ke bee4211@yahoo.com
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in