resepi AIR BOOSTER bantu KEKAL KECERGASAN, MENGHILANGKAN KELESUAN danbonusnya BANTU PROSES TURUN BERAT BADAN MENJADI LEBIH LANCAR!

assalamualaikum

Amboi petang2 ni ramai yg bateri dah week eaa..dah ngantuk, dah lesu..lembik..penat letih..al maklum lepas makan kan..mcm yg saya janji pg td..ni saya share resepi air booster mixed..actually minuman ni saya betul2 konsisten dah minum seminggu ni..sangat suke kesannyaaa..ape air booster tu?

ini dia..

UNSWEETENED ENERGY TEA MIX


dan ini..PERFORMANCE DRINK atau org selalu cakap air basikal..HAHAA..




Jom tgk RESEPI RAHSIA kekal tenaga dan elak kelesuan..happy sharing ya!


PERTAMA SEKALI..sediakan bahan2 yang diperlukan..CINCH ENERGY TEA, PERFORMANCE DRINK, AIR MASAK SEJUK (lbh nyamannnn dari GET CLEAN WATER PITCHER) dan botol shaker


jommm tengok step2 nak buat..


STEP 1 : TUANG AIR DLM SHAKER


STEP 2 : LETAK 3-4 SUDU BESAR PERFORMANCE DRINK (depends kalau suka rasa oren yang meriah, letak banyak..kalau tak, letak 2-3 sudu pon dah memadai)..saya suka letak lebih..lebih UMPHH!



STEP 3 : Ambik 1 sachet CINCH ENERGY TEA..koyakkan dan masukkan serbuk tea dlm bancuhan performance drink td..bau teh pekat macam green tea..nyamannn..



then, kacau atau lebih mudah tutup botol dan shake shake sampai sebati dan larut semuanya..and TADAAAA.. dah boleh minum dahhhh..nampak tak peluh2 kat tepi botol shaker tu..haaa sebab saya pakai air get clean water yang sejuk dalam fridge! sedapppppp sgt2! sila terliur hehehee

rasanya?? nyamannn sedappp..sejuk kat tekak dan terus bg tenaga..rasa macam ais lemon tea..tapi ni LEBIH SPECIAL SEBAB TANPA GULA..

kenapa saya suka sangat minum mixed drink ni? Antara kesan ketaranya ialah :

❤️ saya rasa lebih bertenaga
❤️ tak mudah letih..rasa lesu pagi2, sampai opis terus bancuh ni..memang tak sedar dah masuk tengahari aje kang..
❤️ kerap ke toilet buang air kecil..which is GOOD SIGN! badan sedang menjalankan tugas keluarkan toksin dan air berlebihan melalui urine..
❤️ rasa segar!

Bg yg belom tau ape khasiat cinch eneggy tea ni, meh tgk kat entry sebelomnya DISINI (klik)

ok, sampai jumpa lg..saya nak minumm AIR BOOSTER ni sementara tengah sejuk2 nyamannnn kat tekak! hehe kurangkan manis dalam minuman, tambahkan manis dalam SENYUMAN..

selamat mencuba RESEPI RAHSIA ni ya!

salam sayang dari saya :)







I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in