RAHSIA PROTIN CINCH SHAKE : MENGENYANGKAN dan KEMBALIKAN KEANJALAN OTOT DAN KULIT! minuman WAJIB untuk mereka yang nak TURUNKAN BERAT BADAN!



assalamualaikum..

alhamdulillah, hari yang super bz..dari pg..ni baru sempat mengetuk keyboard lg..bukan apa..biasanya hujung bulan camni memang masa agak terhad,,semua pakat2 tak nak terlepas promotion COLLAGEN DAN MEALSHAKE yang dah nak tamat..

gambar dari en google

tgk gambar ni..saje nak bagi TAKOT..tgk ni! haaaa..takot takkk...wanita adalah insan palinggg istimewaaa..melahirkan ramai umat Muhammad di dunia ni..dan banyak pengorbanan wanita..ye tak..tgk gambar tu..memang menjadi lumrah..lepas bersalin otot banyak yang kendur dan kulit mula menggelebeh..lagi-lagi bila bersalin di umur yang sedikit tua (30 tahun dan ke atas)..risiko berat susah nak turun dan badan menjadi geleber sangat tinggi sebab di usia 30 ke atas metabolisme semakin rendah dan proses nak turunkan berat jadi sukar berbanding masa umur 20-an..

kalau semalam saya share kebaikan cinch energy tea, hari ni saya nak share minuman ajaib ke-2 yang saya minum..jeng jeng..banyak betul air ajaib saya ye tak? hehee dan yang bestnya..antara salah satu tips saya dapat turun berat dari lepas bersalin ialah dengan konsisten ambik minuman ni..haaa..nak tau ape dia?? meh saya tunjuk meh..
CINCH SHAKE - 3 PERISA : CHOCHLATE, VANILLA DAN CAFFE LATTE

Mengurangkan berat badan menjadi semakin sukar walaupun ia nampak mudah. Dan sebab itulah, SHAKLEE yang telah berpengalaman selama lebih 50 tahun dalam bidang nutrisi menjadikannya suatu yang lebih MUDAH & SELAMAT dengan CINCH SHAKE MIX.

apa manfaat CINCH SHAKE ni?
  • Memberikan rase kenyang berjam-jam lamanya
  • Mengurangkan selera makan bagi anda yg tak boleh control nafsu makan
  • Menberi tenaga berpanjangan so anda tak cepat penat walaupun melakukan pelbagai aktiviti harian
  • Meningkatan metabolisme badan
  • Memelihara otot bagi mengelakkan anda gemuk semula dgn cepat bila dah kurus
  • Anda boleh mengambil carbo spt nasi dsb tetapi dgn kadar yg sedikit 
  • Menghilangkan lemak yg berlebihan dan mengurangkan inci pada badan


kelebihan CINCH SHAKE berbanding minuman diet yang lain??
  • CINCH SHAKE MIX mengandungi leucine yang merupakan otot yang membina asid amino yang terdapat dalam protein tertentu. Ujian klinikal yang telah dibuat ke atas formula leucine telah menunjukkan dapat mengekalkan 100% jisim otot tanpa lemak (lean muscle mass).
  • Mereka yang telah menjalani program ini telah kehilangan lemak, berat, inci dan pada masa yang sama mengekalkan otot mereka.  Ini bermakna, walaupun anda sudah mendapat berat yang ideal, KULIT DAN OTOT ANDA TIDAK AKAN MENGGELEBER
  • Memberikan khasiat seperti satu hidangan tetapi dengan rasa seperti santapan manis/ pencuci mulut
  • Mengandungi Cinch Pro iaitu suatu campuran protein eksklusif yang diperkaya dengan asid amino leusina
  • Diperkaya dengan Leucine untuk memelihara otot semasa anda mengurangkan berat badan
  • Terdapat 24 gram protein dalam setiap sajian bagi membolehkan anda berasa puas dan kenyang
  • Mempunyai kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram dalam setiap sajian
  • Nilai glisemia yang rendah untuk mengekalkan paras gula dalam darah yang normal dan mengekalkan tenaga
  • Memberi 35% atau lebih Nilai Harian (Daily Value) bagi 21 vitamin dan mineral yang penting
  • Tiada perisa, pewarna atau pemanis buatan
  • Soya bukan GMO
Apa maksud Leucine?

Leucine adalah salah satu sumber protein, yang bagus untuk memelihara otot. Cara bekerja leucine ini ialah, ia akan mengekalkan kekuatan otot kita, selepas kita berlapar, diet, ataupun lepas kita bersenam dan buat kerja berat. Mengikut kajian yang dibuat, para atlet biasanya akan mengalami lemah otot dan ini menyebabkan jisim otot berkurang. Dengan adanya leucine ini, jisim otot cuba dikekalkan dan ini membantu otot meningkatkan metabolisme, dan seterusnya membakar lemak yang ada. Jadi, pentingnya Cinch Shake ini ialah kandungan leucine protein yang bagus untuk orang yang berdiet.


Untuk Setiap Hidangan Shaklee Cinch, Anda Akan Mendapat :
*24 gram protein.
*24 jenis vitamin dan mineral penting.
*6 gram serat larut.

Protein adalah amat diperlukan bagi pembinaan otot. Dengan otot yang sihat mampu menaikkan kadar metabolisma dan juga membakar kalori dengan baik. Kelebihan protein juga membantu anda merasa kenyang dan secara langsung membantu anda mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan.

Cara pengambilan Cinch Shake Mix Shaklee 



Bagi anda yang ingin mendapatkan berat badan yang ideal, bancuh 2 sudu dengan segelas air suam. Boleh juga dibancuh dengan fresh milk atau soya ESP. Di ambil untuk menggantikan makanan sama ada pagi, tengahari, ataupun malam. Pastikan anda minum Cinch Shake Mix ini sebelum mengambil makanan berat kerana apabila perut kenyang dengan Cinch Shake Mix secara automatik anda akan mengurangkan makanan berat. Sekaligus membantu dalam proses penurunan berat badan. Untuk mendapatkan hasil yang memuaskan, amalkan Lecithin setiap hari yang membantu mencairkan lemak dalam badan.

Cinch Shake merupakan minuman yang sungguh lazat dan berzat untuk membantu anda memelihara otot yang penting dan menjadikan anda sentiasa berasa kenyang dan berpuas hati di samping mengurangkan berat badan. Rumusan proprietary kami diperkaya dengan Leucine iaitu asid amino yang memberi signal kepada badan untuk memelihara otot semasa pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch Shake membantu anda menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot anda.

cara saya? minum Cinch shake ini mixed dengan ESP soy protin (since saya masih breastfeed sepenuhnya Luqman - ibu menyusu perlukan lebih protin berbanding wanita biasa tau!) setakat ni saya dah rasa semuaa ketiga-tiga flavour..saya sukakan perisa vanilla..memang sangat sedap..manakala en suami saya suka kan cinch shake perisa caffe latte..best!

ok..setakat ini dulu..entry akan dtg saya nak pecah rahsia macam mana saya boleh turunkan berat badan dari 76kg (berat sebelom masuk labour room) kepada 49kg setakat hari ini (dah setahun dah luqman..bukan kurus SEGERA ok..ni supplement bukan UBAT hehe..biar lambat tp selamat dan kekal result tu)..ok lah..jumpa lagi nanti ya! saya nak buat air cinch shake mixed with ESP (HOT product customer saya) dan pastinya kasi perot full!

akhir kata, berikan yang terbaik dalam setiap perkara yang kita buat, niat yang betul juga sangat membantu pekerjaan kita bermula dan berakhir dengan lebih baik! 

salam sayang dari saya :)






I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in