setahun yang penuh cerita..dari tangga COORDINATOR ke tangga MASTERCOORDINATOR

assalamualaikum

lamanya tak menulis..rasa kekok..rasa nak tulis mcm2 tp xtau nak mula dari mane..heheee..alhamdulillah Allah kuatkan smgt saya utk ketuk2 keyboard balik..this is my passion! walau dah lama tak menaip..tp saya masih wujud okehhh..masih aktif di fb (sgt aktif)..azam bulan September nak mula menaip lg kat sini..di sini segalanya bermula..di sini wujudnya cinta hati saya..di sini bermula langkah pertama kemudian skrg beribu langkah..di sini bermula segala cerita..ewahhh..lama beno intronya! haha

kemana saya menghilang setahun yg lepas..

alhamdulillah..tak terungkap dengan kata2..segala puji bagi Allah yg Maha Memberi..segala2nya adalah milikNYA yg kekal..saya tak punya ape..setahun yg lepas, mengorak langkah yg bukan sedikit..dari tittle CORODINATOR semasa saya terlupakan dunia blog..hgga sekarang dengan tittle idaman semua SID iaitu MASTER COORDINATOR..mcm2 liku..mcm2 cerita yg indah..suka duka liku perjalanan membawa saya ke tangga Master pada bulan January 2014..dan, yg paling manisnya..membawa segerombolan anak2 didik di bawah naugan group saya OTG, dari seorang dua skrg sudah beratus ahli dlm group kami..syukur alhamdulillah..

hari ini, saya masih org yg sama..tiada apa yg beza saya dulu dan skrg..masih dengan misi yg sama..ingin membantu lbh ramai org utk sihat dan pastinya untuk membantu lbh ramai orang tingkatkan nilai hidup dan lebih berjaya dunia akhirat..dan lbh cekal pastinya untuk memastikan misi yg satu ini tercapai setiap bulan dan setiap hari..dan pastinya, journal kesyukuran saya bertambah dari hari ke hari dan dari setiap saat ke setiap saat..

" Maka, nikmat tuhanmu yang manakah yang engkau dustakan?? " surah Ar-Rahman


hari ni, as first entry tahun 2014 (ambikkk kawww punye lama bersarang blog ni..boleh panggil umah antu tak? kihkihkihhh) saya tak nak celoteh lama..tapi saya nak belanja gambar2 sekitar setahun yang penuh memori..setahun yang penuh warna warni..setahun yang penuh cerita..


gambar kat bawah ni masa National Conference 2013..masa ni NC ke-2 saya turut serta sejak join shaklee..masa ni rank Coordinator..baca perkongsian saya before NC di sini

salah satu award : Car Bonus Achiever
org kuat saya : en hubby dan Wiyah

saya dan mentor - cery mama faiz

gambar kat bawah ni plak masa NC tahun ni..June 2014..setahun berlalu..dan masa ni saya sebagai Master Coordinator..alhamdulillah..tak tersangka..dan yg best sgt2, kali ni ramaiii sgt2 anak2 buah team OTG saya yg dpt award jugak..meh tgk gambo meh..

dah siap2 nak g special diner with CEO Shaklee, Mr Roger
Master Coordinator Award Receiver
anak beranak sume naik pentass hehe yes, its FAMILY BUSINESS :)
Bersama insan-insan yang terlalu banyak menyokong 
me with my mentor dan 2 bakal master dari team OTG - faiza dan aishah
himpunan gambar rakan2 seperjuangan as inner circle dlm kehidupan shaklee saya
tq gojez dan Jutawan :)

mcm nak nanges tgk anak buah ambik award ;)

sebahagian team OTG yg ambik award atas pentas
diorg dah sah2 atas pentas seronok, saya double triple seronok tgk dari bawah pentas :)
sebahagian team OTG yg dtg ambik award..masa ni ramai dah balik sobs

award yg dpt masa NC 2014..TQ SHAKLEE :)

alhamdulillah..kalau nak letak gambo, mmg banyakkkk sgt..hehe kang muntah gambar lak..cukup lah tu dulu..ape pon, mmg tak terjangkau akan sampai ke tahap ini..berada dlm team besar under group jutawan di bawah kelolaan my mak aka mentor dlm biz ni iaitu Presidential Master Shareeza, dan membawa anak2 buah dlm team OTG, tak ada ungkapan plg besar selain syukur pd Pemberi Rezeki..tanpa izinNYA saya bukan di tahap sekarang..

dan plg utama, sokongan mereka sbg tulang belakang kejayaan hari ini..untuk suami en badrul hisham dan anak2 wiyah dan luqman..kerana mereka wujudnya biz ini..kerana niat untuk mereka Allah temukan saya dengan shaklee..untuk mak abah yang tak jemu mendoakan..tanpa doa mereka saya bukan siapa2 pon..untuk mentor PM Cery..anda adalah mentor terbaik yg Allah beri untuk saya...ur guidance, support yang tak pernah berhenti dan special bonding yg tak boleh dijual beli di mana-mana dan terutama sekali..untuk anak2 buah team OTG..mereka adalah segalanya..mereka penguat smgt saya..mereka adalah sebab saya bertahan sehingga detik ini..terima kasih Allah kerana mengurniakan saya insan-insan hebat ini dalam hidup saya

Banyak lagi yang masih saya belum buat..banyak lagi janji yang masih belum tertunai..banyak lagi yang masih belom terlaksana..inshaallah, dengan izin-NYA saya laksanakan satu persatu..

entry selepas ini selain product baru Shaklee dan info kesihatan, inshaallah saya nak throwback satu lagi pengalaman sangat berharga menerima jemputan international conference di US bulan August yang lepas!

sampai bertemu lg yaa..akhir kata, jika sebanyak mana pon impian yang kita ada, ianya tetap bergelar impian selagi kita tidak memulakan langkah pertama untuk merealisasikan nya!..jadi make a step NOW..walau perlahan langkah itu..walau hampir tidak bergerak, jangan sekali-kali berhenti..kerana Allah mampu mengubah dari IMPOSSIBLE kepada POSSIBLE..permulaanya ialah DIRI SENDIRI..yes..DIRI KITA SENDIRI..jika anda ada impian, dan masih mencari-cari di mana mahu bermula, jangan segan-segan hubungi saya..inshaAllah kita sama-sama kenalpasti impian tu dan bagaimana nak jadikan ianya satu realiti :)

salam sayang dari saya

muahhh..






I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in