Performance drink - minuman terbaik utk boost energy level

salam pada pembaca dan customer tersyg..bln berganti bulan..dan alhamdulillah dah pon sampai bln Mac 2012..tu dia..kejap aje masa dah masuk bln 3 kan..okeh..awal2 tahun biasa keje pon sume bz..sume nak cepat..bila nak cepat, makan tak terjaga, minum air lg laa..kdg2 tak sempat nak abis 1 litre pon..bila balik keje mula laa rs sakit2..apa lg..teruss capai 4biji ostematrix and mkn before sleep..fuhhh..esok pg2 sure rs bertenaga aje..tp kali ni saya bkn nak cite pasal ostematrix yg mmg ramai dah tau keberkesanannya..tp saya nak share satu lg HOT item kat Shaklee..yg org selalu dok tanya2..ape dia?PERFORMANCE DRINK..pe tu??meh saya cite sket k..




 
1. Ia adalah minuman ahli sukan yang mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk membantu mencegah dehydration, seperti fungsi minuman isotonik.
 
2. Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi tenaga dan stamina.
 
3. Ia bukan milk booster, atau minuman penambah susu, sebaliknya membantu tubuh kita menjaga kestabilan bendalir agar tidak kekeringan.
 
 
5. Ia bukan saja untuk ibu menyusu/mengandung semasa berpuasa, tapi sesuai untuk semua, terutama yang kerja di tengah panas. Budak2 demam pun elok amik ni sebab biasa la budak2 bila dah demam tak selera makan minum. Ia boleh tolong cegah dehydration tu.
 
 
Namun, ia tidak terhad kepada ibu menyusu dan mengandung aje tau .. seisi keluarga sangat digalakkan untuk mengamalkannya



Performance Drink ni... actually sesuai sgt utk semua golongan termasuk lah : (credit to mama cery)

  • Ahli Sukan..org yg aktif bersukan, selalu g jogging or workout sgt sesuai minum ni
  • Ibu yang menyusu, mengandung dan sedang berpuasa(insyaAllah mencegah dehydrate,sejukkan badan dan secara taklangsung susu tak akan merudum) <-- ..testimoni mommy lyna:" Setakat ni, alhamdulillah. Semalam kami semua tak terbangun sahur, sedar2 dah dekat Subuh, saya cuma sempat ambil 2 gelas Performance Drink ni, dan alhamdulillah sampai ke petang susu masih banyak bila dipicit anak2.Saya pernah berpuasa (puasa ganti) tanpa mengambil minuman ni, menjelang petang, susu dah mula ‘kering’ dan anak2 start mengamuk.
  • Penghidap kencing manis
  • Jemaah Haji dan Umrah <---..saya pergi umrah haritu..satu canister abih...alhamdulillah bertenaga tak mudah mengantuk..bestt..dan ini testimoni ibu kak N.. " Emak ibu sendiri pada mulanya tidak percaya dengan performance drink bagus untuk mereka yang ke umrah. Ibu belikan sebagai tanda hadiah sebelum emak bertolak ke umrah selama 14 hari perjalanan.Bila pulang dari umrah emak ibu seronok bercerita bagaimana sedapnya performance drinkitu serta memang benar tidak rasa keletihan walau panas terik tetapi jemaah lain mengeluh keletihan.Seronoknya ibu dengar testimoni dari emak ibu
  • Mereka yang bekerja di tengah panas- testimoni kak cery "dulu kalau kat miri..gi site,gi offshore..minum ni..mmg kurang rasa haus....kalo tak.keringg"
  • Orang dewasa/kanak2 yang demam - testimoni Lini yang sakit kepala/demam -"baguslah kak performance ni..saya minum..tidur..bangun tidur..hilang sakit kepala.rasa segar.
  • Mereka yang sudah berusia/lemah - testimoni pn NurFiza---Selama ini abah saya jarang berpeluh, maklumlah abah jarang bersenam. Semenjak saya membelikan Performance Drink untuknya, beliau sangat sukakannya. Katanya abah sekarang selalu berpeluh walau berjalan dalam jarak yang dekat. Setiap hari beliau minta emak sediakan segelas performance drink untuknya. Alhamdulillah.
  • Mereka yang letih setelah seharian bekerja -bagus untuk sesiapa sahaja...

conclusionnya, performance drink ni ala2 100plus yg org suka sgt minum kalau demam, dehydrate tu..padahal kalau nak tau 100plus tu byk hiden sugar dan menurut doctor (masa en somi saya buat rutin checkup), org yg ade kencing manis, darah tinggi kalau minum 100plus kompem mmg naik tinggi melangit bacaan kencing manis and darah tinggi..so dari minum 100plus tu, better ambik PERFORMANCE DRINK yg mmg terbukti secara scientific dan dah byk athlete seluruh dunia yg minum performance drink utk boost energy level diorg..



Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut, boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284 atau email ke bee4211@yahoo.com atau ke FB saya Beeha Yunos
 
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in