ESP soy protin sentiasa menjadi HOT item!! Laris dan semakin ramai menyukainya!!

salam...apa khabar semua??amboi...lama sungguh tak update blog..seminggu tuu..sedikit bz (alasan leh pakai ke tuu) ehehehe adehh..ade hal, cari hal..ehhee..okeh2..xmo buang masa merepek2..kali ni nak stori lg..cite yg HOT HOT and SUPER HOT....ape tu??ape lgg..ESP laa..Energizing Soy Protin..mmg SUPER HOT sbb dalam sebulan lebih 18 canister tin ESP dah terjual..mmg super HOT..ehehe sape yg dah ambik tahu kan kesannya..sape lom tahu, jom sekilassss lg fakta ESP..jom jom..(credit to mama cery )

tq chrysalis nurul for beautiful pic :)

  • Sbb Protein adalah makanan terpenting untuk badan kita. Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit, rambut, otot-otot, organ-organ, plasma, antibody, enzim, hormone, haemoglobin dan sel-sel.Keseluruhan sel-sel (anggaran jumlahnya 60 trillion) yang membentuk tubuh badan, semua bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti Membina sel-sel baru, Menggantikan tisu-tisu badan yang lama@tua dengan tisu-tisu yang baru, Menggantikan tisu-tisu yang rosak @ cedera dengan tisu-tisu yang baru.
  • APA yg BEST tentang ESP ?merupakan Sumber “Protein Lengkap” dengan 9 amino asid penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan dan sukar diperolehi dari diet seharian, Berasakan tumbuhan (non-GMO soya) yang semulajadi rendah lemak dan bebas kolesterol Dan Terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya untuk kehidupan yg aktif, disamping Membantu mengekalkan kepejalan otot, pemulihan tisu badan dan fungsi enzim dan hormone yang sempurna. ESP juga Membantu mengekalkan paras gula yang normal dalam darah.Kandungan lemak dlm ESP sangat minum iaitu (1gm) Dan Tanpa laktosa di mana kadar penghadaman yang tinggi dan diserap terus ke dalam darah. Dan plg penting tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet, Mengandungi 5 vitamin B, 2 mineral dan 8 gram karbohidrat untuk tenaga
  • Kelebihan ESP Menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri, Bantu hilangkan parut jerawat di muka, Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih, Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur, Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan.ESP juga Menyokong kesihatan imunisasi badan, mengawal paras kolesterol dan menyokong kesihatan jantung dan prostat.
  • ESP jika diambil bersama supplement2 lain akan bantu penyerapan yg lebih baik semua supplement yg kita ambik..cepat menyerap dan kesan yg lebih baik berbanding mereka yg tak ambil bersama ESP.
___________________
blablablablaa... Kalau nak cerita dari segi teori ..mmg patutla Shaklee ni No 1 di US... tapi kat Malaysia ni cemana?...yg saya tahu.. kalau bisnes saya.. product no 1 adalah ESP.... Ada yg tanya kalau nak ambil vitamin jer tanpa amik ESP.bole?. blablabla.. Hmmm..senang je ..Ini jawapan yg diberikan oleh cik puan puteri...
~~~~~~Pautan
. Puteri Yusof.>>Esp bantu sihatkan sel. Sel yg sihat dpt serap vitamin lain yg awak amek tu dgn lebih baik. Kalo sel tak sihat, vitamin amek masa lebih lama utk diserap dan efektif. Sbb tu saya suggest amek esp skalik...Kenapa esp shaklee, psl ianya confirm bersih selamat non gmo dll. Kalo beli homemade soya pun tak seasli esp. Bonusnya kulit gebu, anjal,<<
~~~~~~

saya mmg suka ESP..dulu ade skip2 gak..tp bila dpt testimoni customer yg SGT2 puas ati dengan ESP nih..terujaaa sgt..time tu laa kalut nak disiplin balik mnm ESP ni..best ke tak best kalau baru 2minggu ambik ESP dah nampak kesan sikit2..sape yg tak nak kelihatan cantik, kulit muluss, tegang kan..dan kalau nak tahu, utk dapatkan kulit yg glowing, tak kusam, sebenarnya memerlukan protin yg cukup..it's sooo true..cuba baca fakta kat atas tu..kan..kan..bkn aje kulit muka aje cantik and glowing, malah ESP ni sesuai utk sume laa..utk para isteri dan ibu2 suka bila ESP bukan sekadar memberi nutrisi kepekatan pada susu ibu malah bila badan jd lebih bertenaga dan bila payudara mula tegang serta bila terasa kenyang minum ESP..maka tak hairan bila ESP sentiasa jd HOT item kat sini..and owh..kalau nak cite pasal kebaikan ESP mmg tak abis semalaman ye..pendek kata, cuba dan rasai sendiri perbezaannya..dan insyaAllah anda akan jatuh chentaaa kat ESP..i knew it, becoz i feel it myself..dan saya sgt percaya mostly customer saya bila baca tentang ESP ni pon akan tersenyum dan bersetuju dgn keistimewaan ESP ni kan..kan..
  Jom beli ESP...

Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut, boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284 atau email ke bee4211@yahoo.com atau PM saya di <Beeha Yunos>
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in