Testimoni Aishah - Dari mencuba akhirnya Jatuh Chenta!Shaklee mmg best! Badan cergas, susu pon bertambah2!

Salam semuaa..senyum lebar saya..sbb arini saya nak share testimoni customer shaklee tentang keberkesanan Family Welless Set + Ostematrix yg mmg popular sbg breastfeeding super dooper set ke atas diri beliau, kesihatan beliau dan susu utk babynya! customer kak cery dan saya kenal Aishah masa beliau dok cari org JB yg leh COD..alhamdulillahh..Allah izinkan Shaklee menjadi serasi ke atas beliau dan membuatkan segalanya mudah..tq dear Aishah atas perkongsian yg besttt kat ur blog tu..akak copy ur cerita from ur blog ye:)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

aku consume Shaklee since dari dalam pantang. Aku makan Vitalea, Vitamin C, B complex dan Zinc Complex bagi percepatkan proses penyembuhan luka dan bagi badan bertenaga selama tempoh berpantang. Bila habis set berpantang, aku sambung pulak beli Vitalea, Vitamin C, B complex  dan Alfalfa supaya badan kekal bertenaga disamping melancarkan pengeluaran susu ibu.
Oh ya. Kalau dah habis pantang tp nak add on Zinc tu lagi pon boleh. Kot manalah tahu luka bersalin tak baik lagi. Zinc sangat bagus untuk membaikkan luka tau. Aku masa nipple crack tu, telan 2 biji sambil letak minyak gamat terus baik. Wah bercakap macam doktor!

Ah-ha! Aku juga consume Energizing Soy Protin (ESP). Sangat bagus untuk menghasilkan susu yang pekat dan mengenyangkan Najah. Selain itu juga, aku add on lagi Ostematrix (kalsium) sebagai gantian kalsium dalam badan. Haruslah makan kalsium kan sebab kita breastfeeding then all calcium sudah disedut anak pastu Mama dia terbongkok-bongkok sakit badan sakit tulang. Alhamdulillah, dengan izin Allah jua, Ostematrix bertindak baik pada badan aku. Sekarang ni tak ada dah sakit badan yang maha teruk macam dulu. Azab hoi BF anak dengan badan sakit. Macam nak menangis!


Lagi satu. Lagi satu. Aku consume jugak Vitamin E. Konon nak kulit cantik gebus. AHAK AHAK. Alhamdulillah, walau rupa diri tak berubah menjadi Siti Nurhaliza atau Rozita Che Wan, tapi aku dah rasakan beberapa perubahan. Tumit kaki aku yang dulu keras berdengkang dan kasar kini tiada lagi. WOI TUMIT AKU ADA LAGI CUMA YANG KASAR TU JE TAK ADA. Kulit terasa lembut (geli siot nak taip cenggini), dan badan tidak mudah dehydrated
Dari pengalaman aku sendiri lah kan, produk Shaklee ni memang sangat bagus (dengan izin Allah jugak) untuk maintain kesihatan si ibu. Ianya menjadikan badan aku sentiasa bertenaga dan tidak mudah penat. Tidur lambat bangun cepat pon tak apa. Anak menyusu 2 jam sekali pon masih boleh rileks. Nashriq buat perangai sepahkan barang satu rumah pon boleh ketawa. Eh tak, itu aku tipu. Kekeke.



Kesimpulannya, aku boleh bekerja pagi sampai petang kat office dengan fokus, kemudian balik rumah sambung pulak buat kerja rumah - menyapu, mengemas, masak, basuh baju, sidai baju, lipat baju. Kemudian layan seorang anak yang tengah aktif berlari sana sini melompat kerusi pergi meja. Seorang lagi anak nak kan perhatian ajak main bercakap pastu bergayut menyusu sambil senyum-senyum. Bila anak-anak dah tidur kang kena prepare segala barang esok hari pulak. Then suami ajak berbual tengok TV. Kan ke penat itu? Penat tahu? Tapi masih boleh rileks dengan Shaklee! Hebat tak? Hebat tak?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
cerita ni Aishah cerita kat blog personal dia..eheehehee..kak bee baca pon gelak2 tau Aishah..ehehehee...korang yg lain leh baca cerita penuh Aishah kat blognya ye..ape pon, tahniah ye Aishah dan selamat terus berjuang dalam perjuangan memberikan yg terbaik utk anak..dan sesungguhnya, susu ibu adalah yg terbaik yg Allah ciptakan buat semua bergelar ibu...

anda yg punya masalah yg sama?atau anda mencari sesuatu sebagai penyelesai kepada masalah kesihatan yg lain mahupon utk kecantikan?boleh hubungi saya utk konsultansi..free consultation :) ape pon masalah, insyaAllah ade penyelesaiannya..

yg baik itu semestinya dtg dr Allah, saya cuma membantu menyampaikan apa yg saya tahu dan ilmu itu kan akan bertambah dan menjadi lebih manfaat jika kita berkongsi dengan yg lain kan.. :) 
happy breastfeed to all mommies! you are luckiest person as u can supply your own milk to your loves one!


berminat??jom hubungi saya :)
 
 
 
 
 
 
 
Nabiha Yunos (beeha yunos)
ID : 858049
sms / whatsapp : 012-7142284
email : bee4211@yahoo.com
 


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in