promo ESP SOY PROTIN SHAKLEE, kenapa HOT SANGAT?

assalamualaikum

macam-macam dalam kepala tapi halangan byk sgt (alasan!) jangan ikot ye..hehee ok lah..before nak continue entry diet dan program yang saya pergi last weekend, meh saya nak share satu cerita..jeng jeng..tak de lah suprise mana sebab semua orang rasanya dah tau..masuk sahaja bulan baru, pasti semua tertunggu apa promotion bulan tu kan..

untuk bulan OCTOBER 2014 ni memamg sangat special..sebab promotion kali ni ialah ESP SOY PROTIN BUY 6 FREE 1 DAN MEALSHAKE BUY 6 FREE 2!! YA ALLAH..ni double melompat lah kan..sbb kedua-dua protin shaklee ni sangat popular! anda yang dah consume kedua-dua ni sure memang panas bontot nak grabbbb..kali ni saya nak cerita pasal ESP..Meh nak cite kenapa ESP ni HOT sangat.. 



Product shaklee yang pertama yang saya guna ialah ESP + vitamin c + Vitamin E (leh baca cerita saya di >> SINI << dari detik tu sampai sekarang saya ialah peminat tegar ESP! dari untuk kulit, then asthma, allergy then dapat pulak macam-macam kebaikan sampingan..apa yang best sangat esp ni?? 

Memetik kata-kata Dr. Mohamed Nasr, Director of the Medical Care & Diagnostic Center of Lake Villa di Illinois, USA, (credit to lifefit.my)
“You can feel so very good about Shaklee’s soy protein, and how we can help so many people who are looking for ways to improve their health.”
Kenapa Dr.Nasr sendiri memuji ESP Shaklee? Menurut Dr.Nasr inilah antara khasiat ESP Shaklee dari sudut kesihatan:

  1. ESP meningkatkan penyerapan protein, mengatasi masalah angin dan ketidakselesaan perut
  2. ESP mengurangkan paras kolesterol dalam darah sebanyak 23%
  3. 60 kajian menunjukkan protein soya meningkatkan ketumpatan tulang
  4. 2 kajian menunjukkan pengamalan ESP dan Vitamin E serentak merendahkan sehingga 40% LDL(kolesterol buruk) yang membawa risiko darah tinggi dan sakit jantung
  5. 4 kajian menunjukkan ESP menghalang LDL (kolesterol buruk) dari teroksida bagi mengelakkan risiko strok dan arteri tersumbat yang membawa kepada sakit jantung
  6. ESP menghalang pembentukan batu karang yang biasa dialami oleh lelaki
  7. ESP mengelakkan kerosakan buah pinggang. Protein haiwan boleh rosakkan buah pinggang tapi protein dari soya akan melindungi buah pinggang
  8. ESP mengandungi kandungan protein lengkap dan isoflavene mencukupi di mana isoflavene adalah bahan semulajadi yang diperlukan badan untuk melawan kanser
  9. Protein dan isoflavene dalam ESP bertindak serentak untuk menghalang sel tidak normal untuk terus membiak menjadi sel kanser
  10. Protein soya menghalang sel kanser dari merosakkan arteri dan menyerap nutrisi dari badan
  11. Protein soya meningkatkan aktiviti sel darah putih yang merupakan sistem pertahanan badan kita dalam melawan serangan, penyakit dan jangkitan bacteria/virus
  12. Lysine dalam ESP jika diamalkan dengan Vitamin C mengurangkan risiko kanser usus sebanyak 90%
  13. ESP jika diamalkan dengan flavanoids mengurangkan risiko kanser payudara sebanyak 10x ganda
  14. ESP jika diamalkan bersama Shaklee Carotomax dan Ostematrix mengurangkan pembiakan sel kanser sebanyak 10x ganda
  15. Protein ESP menggalakkan proses pemulihan sel rosak kepada sel sihat untuk fungsi badan yang sempurna
  16. ESP terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam lamanya
  17. ESP membina sel otot, kulit dan hormone yang seimbangmenyokong sistem imunisasi badan, dan menyokong kesihatan jantung dan prostat(lelaki)
  18. ESP mengawal ‘mood swing’ pada wanita ketika PMS dan wanita menopause

Jadi dengan segala kelebihan dan khasiat ESP Shaklee pada badan dan kesihatan secara menyeluruh, pastinya setiap sen yang anda laburkan amat berbaloi. Mencegah itu lebih baik dari mengubati kan. Jangan bila sudah sakit baru nak cari penawarnya.
Bonus buat anda, ESP ni boleh diamalkan oleh seisi keluarga termasuk dengan suami dan anak-anak (pastikan anda dapat konsultasi dari pengedar dahulu sebelum beri pada anak). Jadi tidak rugi kan sebab dengan 1 canister seisi keluarga dapat faedah kesihatannya.
Buat ibu menyusukan yang sedang atau mahu mengamalkan ESP sebagai milk-booster, insyaAllah pelaburan anda berbaloi. Bukan sahaja penyusuan lancar tapi badan anda secara tidak langsung mendapat 17 khasiat di atas, Hanya dengan 1 canister ESP tau...
meh tgk sket testimoni ESP meh (klik gambar untuk lebih jelas)







haaaaa..ni baru sebahagian tau! memang RUGI kalau TAK GRAB ESP pada prmotion kali ni..last promotion ESP belom habis sebulan dah sold out ESP se-malaya! dannnn..yang bestnya ESP bukan sahaja untuk di minum tapi lebih best bila buat masker..kulit rasa lembut sangat2..
kalau tak cuba, mana nak datang suka..tak rugi..ajak kawan-kawan dan family untuk beli promotion buy 6 free 1 dan automatik dapat FREE MEMBERSHIP dan dapat CASH BACK BONUS DAN SEMESTINYA FREE ESP SATU CANISTER YANG BERNILAI RM150 tu..best kan..
kalau nak beli 1?? pon boleh...nak beli 2, 3, 4, 5 pon boleh..ok, nak tau lebih banyak tentang ESP? boleh baca segalanya ESP di SINI dan GET READY UNTUK JATUH CINTA DENGAN ESP!
Baca lebih cerita pasal ESP DI >> SINI <<
Baca lebih cerita pasal MEALSHAKE DI >> SINI <<
dapatkan sementara PROMOTION bulan OCTOBER MASIH ADA..dan hubungi saya untuk sebarang info dan order

salam sayang dari saya :) 



I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in