RECOGNITION DAN MOTIVATION RALLY SHAKLEE, cara SHAKLEE menghargai kami as BUSINESS PARTNER dan dapatkan TIPS BERJAYA DENGAN SHAKLEE dari MASTER2 HEBAT!


assalamualaikum

alhamdulillah..bersiaran lg..cerita hari ni saya nak kongsi pasal cerita di motivation dan recognition rally cum raya celebration yang shaklee anjurkan di shah alam convention centre Ahad lepas..untuk recognition rally kali ni adalah khas untuk Shaklee Distributor di sekitar Selangor dan Kuala Lumpur.

ni lah poster rasmi jemputan dari Shaklee
saya dah sangat lama tak pergi rally macam ni..so decide terus beli tiket flight pergi balik dengan Aishah Rahim (my future master)..tak sabar..sebabnya, kali ni ramai sangat dari warga OTG yang dapat award! jom tgk gambar dulu lahhh..pastu kite cerita sharing dari speaker hebat masa majlis ni..iaitu Master Farihah dan Master Hadhatina..kedua-dua adalah dari Group Jutawan Shaklee :)

sampai KL awal pagi kul 8 pagi..nasib baik Cik Puan Nana ambik di airport dan bawak g breakfast..then bawak kami ke extreme park Shah Alam..jumpa dengan lebih ramai anak buah..sambil-sambil makan dan minum, sambil bercoaching bertentang mata..lebih feel gitu..al maklum, kami lebih bertumpu pada medium online sebab masing-masing jauh..ada yang tak pernah jumpa langsung dek kerana jauh..TAPI jauh bukan ALASAN NAK BERJAYA TAU! dan sekali sekala turun jumpa anak buah camni baru anak buah lbih rasa semangat kan..

TQ cucu OTG - Cik puan nana sebab sudi ambik dan hantar kami ke airport :)
sempat gi coaching ngn anak cucu team OTG kat extreme park sebelom tggu kul 2 ptg tu

me with Aishah Rahim dan new anak nya Hannah Johari (tgh)

kul 2 petang di Shah Alam Convention Centre, penuhh sangat orang..full house! jumpa dengan kekawan Shaklee yang lain, kami ibarat keluarga besar dalam business ni walau jarang bersua tapi kemesraan tetap erat!
di Shah Alam Convention Centre
LEBIH 1300++ orang yang dtg! 

kusyuk dengar sharing
ok, saya nak cerita sikit sharing dari kedua-dua master hebat ini..mereka ni saya selalu usha..follow fb diorg ambik smgt dan aura-aura positip..eh..sapa kata jauh tu halangan? medium online dah banyak sangat..kena maksimakan sehabis baikkk...hehe semangat! sharing dari kedua-dua master ni best sebab mereka bagi tips macam mana nak success dalam shaklee..kalau mereka dah buat dan boleh berjaya kenapa tidak kita..ye tak?

Antara tips dari master farihah :
  • Fahami marketing Shaklee
  • Perlu ada semangat yang kuat untuk membantu orang lain
  • Cari kekuatan diri, focus dan gunakan sebaiknya 
  • Jangan jemu berkongsi
  • Ubah NIAT..niat yang betul akan bawa kita pada tempat yang betul
  • PERCAYA dan INGAT GANJARAN DI SINI DAN DI SANA
dan ini pula antara tips dari master Hadhatina :
  • Tahu apa ARAH TUJU
  • KUASAI teknik dan FAHAMI PERSEKITARAN
  • Bulatkan TEKAD dan stay FOCUS
  • TAWAKKAL dan GO FOR IT!
memang masa dedua speaker cakap, saya dah tak toleh ape pon dah..memang sampai ke hati..saya masih bertahan dalam Shaklee sebab masih banyak tanggungjawab saya yang belom terlaksana..ramai anak buat team OTG saya yang masih saya belom polish mendapat apa yang dah saya dapat dan paling penting sebab saya masih belum puas memberi..masih banyak yang nak saya sumbangkan

dan dalam selang seli dengan motivation, cabutan bertuah, dan ada recognition rally..recognition rally ni di adakan ikot region..mana distributor yang naik rank akan di beri rocognition sijil..dulu diorg post aje sijil ni..sekarang buat macam ala-ala NC lak..atau macam mini-NC..semangat sangat tengok anak buah naik turun pentas...recognition kali ni ramai (lebih 10 orang) anak buah team OTG di KL dan Selangor yang dapat naik pentas..and ade jugak yang ta dapat datang atas urusan lebih penting. lepas sesi tu ada yang bagitau, ada anak buah yang suam-suam kuku bila dapat naik pentas di raikan begini, semangat diorang naik 200%..alhamdulillah, terima kasih Shaklee banyak buat program sebegini untuk menghargai kami..we are great and awesome business partner :)

ok lah, sebelom berundur, saya belanja lagi gambar-gambar sekitar majlis tersebut..happy sharing :)


we with future MASTER OTG - Faiza Suhada dan Aishah Rahim

me with group under Aishah Rahim (Just Do It Team)

sebahagian anak buah OTG yang hadir (ada separuh tak dapat di kesan dek orang terlalu ramai)
sume mak yong OTG..ni sebahagian aje tauu..kalau berkumpul ramaiiii tau yg tengah perot ke depan ni..
diorg ni pakat2 ke ape? hahaa ape pon, rezeki tu..comel2 kan mak yong shaklee ni? 

me with bakal new supervisor OTG, Aslin

me with rakan seperjuangan Master Farihah (tgh), Master Zura Betty (kanan) dan Master Azlin (belakang)


ok, moga jumpa lagi di entry akan datang..ingatlah, walau apa pon business yang anda buat, betulkan niat dari kerana wang semata-mata kepada memberi nilai pada hidup orang lain..moga niat yang baik akan dipermudahkan Allah dalam perjalanan dan urusan.

salam sayang dari saya :)










I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in