Kenapa saya suka OMEGA GUARD aka minyak ikan terbaik shaklee ni? Dariasthma kepada turunkan berat dan ukuran perot, dari zaman preggy kezaman berpantang, OMEGA GUARD memang TERBAIK!

Assalamualaikum

Jam dah kul 11.30 malam..lewat Malam camni..Ade ke yg belom tido lg? Anak2 dah selamat beradu..syok2 kemaskini blog dan blogwalking bateri abesss and yg best nyaa cable laptop tertinggal kat opis..bagusnya la hai..mujur ade handphone serba canggih zaman moden ni..leh laaa update blog before tido..

Time2 camni lah perot berbunyi nak mintak makan (LAGI!) Sejak2 ni imam muda mama marathon menyusu..mane tak asyik lapar ajeeee (ALASAN!!) Mujur ade minuman berkhasiat lg mengenyangkan tp tidak menggemukkan (SILA PERCAYA)





Air Ape tu
.
.
.
.
ESP + CINCH VANILLA (combination yg walla! Kenyang + my milk booster + shape up dan cut my inch!!) 
.
pas minum ni jgn lupa telan OMEGA GUARD 3 biji!..esok bangun pg sure perot KEMPISSSS TERUS! (ok, tu tipu hehe) lemak dah diternak dekat 10-20 thn xkan boleh kurus dlm semalaman aje kan..kena diet yg betul, set product yg betul, dan cara makan yang betul..nak tau? EXCLUSIVE utk customer saya aje tauuuu..sape beli dengan saya, saya memang bg tip top jadual dan follow up rapat2 (inshaallah semua atas izin Allah dengan syarat korang kena follow my diet plan..no TIPU-TIPU!)

Saya ambik omega utk apa ye??


  • asthma (eh mmg wajib sape ade asthma atau bronchitist ambik minyak ikan tau..xpercaya pi tnye doctor atau pharmachist! ) alhamdulillah sejak konsisten ambik omega saya memang tak de dah ambik neb! Alhamdulillah sgt2 


  • bakar lelemak time tido (oh yes, saya suke omega dlm set slimming saya ni) lecithin pon utk bakar lelemaksss..tp meh tgk sini jap ape beza omega guard dan lecithin..



  •  utk kesihatan dan kecerdasan imam muda saya (saya breastfeed mommy so ape yg saya makan inshaallah di salurkan juga utk anak yg menyusu..utk imun sistem dan kecerdasan otak luqman,  dengan izin Allah jua) 

Dannnn throwback sat masa zaman preggy dan berpantang kan luqman with OMEGA GUARD..

Dulu masa preggy kan luqman, omega guard ni mmg saya tak miss ambik..alhamdulillah walau selera tahap naga tapi berat x naik mendadak macam masa preggykan wiyah (dan kena control makan lak tu) and alhamdulillah xde masalah kolestrol dan diabetes (alhamdulillah)

Masa dlm pantang pon tak miss omega guard..lagi2 masa kena bengkak susu..leh demam taukkkk..seksa dan sakitnya mmg mcm nak pecah breast..alhamdulillah telan omega guard 3 biji then cepat2 direct feed luqman sambil tadah botol kat sebelah lg..pastu yg pastinyaaa mmg legaaa..dah direct feed terus pump sampai betul2 kosong..alhamdulillah juga!

Ade banyak lg lah khasiat omega guard ni..tgk picture tu sebahagian aje tau



Nnti saya stori lg pasal minyak ikan terbaik ni ya! Mata dan mula mengada mintak lelap..

Ok jgn lupa SUPER POWER supplement si OSTEMATRIX 4biji before sleep dengan trade mark "esok tiada lg kriuk2 tulang anda" hahahaa (eh, ni serius tak tipuuu ok! SILA PERCAYA)
.
Then baru boleh tido dengan senang ati..jom lah tido..esok wiya sekolah..and esok ade appointment dengan sekolah baru wiya (masih dalam perbincangan dengan papa wiya untuk tukarkan wiya sekolah tadika thn depan)
.
Before tido maafkan semua org, bygkan yg baik2, sebut yang baik2, inshaallah esok yg dtg juga pasti yang terbaik untuk kita..
.
Selamat malam dunia. Saya maafkan semuanya. Mohon anda juga maafkan saya. Moga kite sama2 diberi petunjuk hidayah yg berpanjangan hgga ke akhir hayat.
.
Salam sayang dari saya 

I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in