Farrah Syuhaida : 3 kunci RAHSIA berjaya dalam Shaklee!

assalamualaikum

Hari ni kisah success story dari cucu saya Pn Farrah Syuhaida. Macam kebanyakkan downline saya join shaklee selepas Shaklee beri perubahan besar dalam kesihatan mereka. Bak kata orang, dah cuba, dah cinta gituuu..Bila dah cinta baru senang nak buat orang jatuh cinta juga kan? 

Satu word mengenai Pn Farrah ni ialah dia sangat degil. Dan dek degil tu dia berjaya capai apa dia capai hari ni. Sifat degil salah satu sifat yang saya paksa anak buah saya tanam dalam biz ni. Degil untuk berjaya. Selagi tak dapat selagi tu tak senang duduk tak senang hati. Degil yang bawak kebaikkan. Degil yang bawa kejayaan. 

Jom baca kisah beliau.



Kisah Farrah jatuh cinta dengan SHAKLEE

saya mula jatuh cinta pandang pertama dgn SHAKLEE pada april 2013 ketika pregnant anak ketiga..ketika itu saya mengalami alahan kehamilan yang sangat teruk sehingga menjejaskan tugas saya sebagai guru.. masa byk dihabiskan dengan berbaring selain muntah..huhu..pernah dimasukkan ke hospital kerana mengalami dehidrasi..sehingga satu hari terfikir yg saya memang perlukan supplement..dan akhirnya saya berjumpa dgn rakan sekerja saya ketika itu merangkap "mak shaklee" saya sekarang, puan aishah rahim..3 supplement yang saya ambil masa tu vitalea,b complex dan ostematrix.
.
.
alhamdulillah selepas sebulan,saya mula merasakan perubahan..badan mula cergas..muntah semakin kurang..dan saya ambil keputusan utk terus join ahli dan mula sedikit demi sedikit sharing dgn kawan2 pasal kebaikan shaklee..
.
.
saya meneruskan pengambilan shaklee ketika berpantang dan menyusukan anak ketiga saya feeya qaisara..feeya satu2nya anak saya yg dpt saya beri susu badan secara exclusive..alhamdulillah
.

Dari 3 angka ke 4 angka menuju ke 5 angka!

kemudian sekitar nov 2013 selepas habis pantang saya mengambil keputusan untuk all out dalam bisnes shaklee..saya mula share mengenai shaklee di fb,share dengan rakan2 sekerja, rakan sekolah dan family..dan alhamdulillah bermula bonus 2 angka sekarang saya dah berjaya menikmati bonus 4 angka menuju ke 5 angka..
.
.
saya juga berjaya menikmati percutian percuma dgn shaklee..bonus kereta dan telah 2 tahun berturut2 menerima award di shaklee national conference..
.
.
kalau diikutkan dengan gaji penjawat awam gred DG 44 hampir 6k sebulan mungkin boleh dikatakan sudah cukup selesa tapi bagi saya dalam ekonomi sekarang..seharusnya selagi mampu kita perlu berusaha mencari pendapatan sampingan sebanyak yang mungkin..jangan hanya mengharapkan gaji yang ada..kalaupun bukan untuk bermewah..pendapatan sampingan tu boleh kita gunakan utk langsaikan segala hutang piutang dan memewahkan ibu dan ayah selagi mereka ada serta menjadi simpanan pelajaran utk anak2 kita nanti.
.
.
saya juga amat bertuah kerana memiliki upline yg sgt supportive iaitu mummy aishah rahim dan nanny master beeha yunos..tanpa tunjuk ajar yg mereka berikan mungkin saya takkan berada di tahap skrg..mereka banyak membantu dengan mengadakan kelas2 nutrisi selain kelas bimbingan perniagaan
.

Rahsia bertahan dan berjaya dalam Shaklee

kalau ditanya rahsia saya masih bertahan dalam shaklee even busy dengan kerjaya dan sekarang dengan study..cuma 3 kunci ni yang saya pegang : 
.
1. RAJIN..kena rajin promote pasal shaklee..ketepikan perasaan malas,malu..
.
2. DISIPLIN..sesibuk manapun kita, please curi waktu untuk share pasal shaklee sama ada di fb,ig,page atau blog
.
3. KONSISTEN..hari2 wajib buat..tiada istilah buat masa ada mood je..kena sentiasa konsisten setiap hari
.
insyaALLAH kalau pegang 3 kunci ni..semua org boleh berjaya dalam bisnes shaklee...
.
dan yg terakhir selepas berusaha,letakkan sepenuhnya pergantungan pada DIA..minta sungguh2 pada DIA dan cuba konsisten dengan amalan2 utk menjemput rezeki..memang akan nampak bezanya..
.
akhir kata saya doakan semua akan terus berjaya bantu ekonomi keluarga dgn bisnes shaklee...terus buat,jgn toleh kanan kiri lagi..insyaALLAH selagi tak putus asa..korang akan nmpk hasilnya nanti..

Gambar-gambar sepanjang ber-shaklee

NC 2015 pertama kali naik pentas terima award

NC 2016 - tahun kedua konsisten sebagai Shaklee Leader

Bersama mentor dan rakan2 biz Shaklee

Bersama Upline (Aishah Rahim), dan side line :)



2 award sepanjang 2 tahun biz, inshaallah tahun NC 2017 dapat lebih award termasuk award kunci kereta :)

Bersama keluarga yang banyak beri support 


Terima kasih Farrah atas perkongsian. Saya yakin Farrah bakal melahirkan lebih ramai leader di masa akan datang. Menjadikan mereka ke depan, dan mengubah pandangan anak buah yang mereka ada potensi diri untuk berjaya dalam Shaklee. Teruslah membantu mereka yang memerlukan. Teruslah berjaya hingga ke peringkat Master Coordinator!

Bagi mereka yang nak kenal2 dengan Farrah boleh contac beliau sendiri di FB beliau di SINI

Jika anda ingin melakar kejayaan seperti Farrah dan ada impian yang besar utnuk merubah hidup anda atau mahu jana income bersama Shaklee, Whatsapp atau email saya. Inshaallah saya bantu anda capai apa yang anda mahu asalkan anda mahu bermula dan konsisten berusaha. Whatsapp saya segera dan mula kan langkah pertama anda segera!

Salam sayang,

.
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in