Resepi breakfast saya : Rahsia maintain bertenaga, sihat, dan inch loss

Assalamualaikum!

Ini lah pre breakfast saya setiap hari. Tadaaa..

breakfast cara saya :)

2 jenis minuman ni memang wajib saya ambik setiap pagi. Sebelom subuh minum ESP mix dengan Cinch shake. Sekarang tengah minum perisa Vanilla. Saya paling suka Vanilla sebab rasa dia fresshh dan vanilla dia sedap amat! Kalau korang suka coffe ala2 mocha tu, boleh cuba Cinch shake perisa Caffe Latte mix dengan Cinch Shake perisa Chochlate! serius sedapppp..

Ambik esp untuk protin : asas pemulihan sel2 (kulit, rambut, kuku, dan kesihatan menyeluruh - baru lah supplement lain mudah serap!) 

Ambik cinch shake untuk inch loss dan hilangkan gelebeh2 kendur2 kulit dan shape up.  Al maklum bila dah 30 ke atas metabolisme makin menurun, kulit makin kurang kolagen dan mulalah kendur dan gelebeh sana sini dan yang tak best bila berat tak sampai 60kg tapi baju dah size XL/XXL sebab ape? Sebab semua mengembang2 ni lah. Bestnya bila ambik Cinch Shake protin ni memang rasa gelebeh2 tu hilang dan badan pon mantap sebab inchi dan berkurang. Sebab tu ramai bagi feedback minum Cinch shake ni size baju dah mengecik walau berat masih belom turun. 

Then masa siapkan breakfast dan bekal wiya, minum pulak cinch tea mix energy tea mix dengan performance drink. (Baca sini resepi air tenaga booster ni kat SINI)

Ya allah yang ni tak boleh miss walau sehari. Lemau rasaaa. Seriusly minuman yang sangat baik daripada ceffein k. Selain kasi buntang mata, badan instantly segar, ia bagi upkan metabolisme, peluh2 bila buat kerja berat sket. Bantu untuk buang lebihan air dalam badan dan elak dehydrasi.Tau tak cinch tea shaklee ade keupayaan special boleh membakar kalori 4 kali ganda tauuuu dari green tea biasa!

Best kan!

Sebab tu, customer yang ambik minuman2 ni pon repeat order sokmo! Semua kata bertenaga dan bonusnya mereka boleh pakai size baju kecik dari asal sebab dah inch loss! 

Oppp lagi satu, saya tak sempat nak kocok2 shake2 air tu, just stir pakai sudu sebab saya guna air dari get clean water pitcher shaklee yang jug kat belakang gambar tuuu. Air dari mobile pitcher ni best sebab bila buat air shake ke ape dia tak berketul langsung. Smooth ajeee tak de bazir kat bawah bekas sbb semua larut dengan sangat mudah :) 


Sahklee, 
Saya guna
Saya share

have a super nice day all!
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in