Testimoni Eye Treatment hilangkan LEBAM BAWAH MATA (eye bag) dan MATA SEMBAB!

Assalamualaikum

Pernah tak korang alami masalah mata sembab, eye bag besar bawah mata dan hitam keliling mata? Haaaa..saya yakin ramai supermak yang alami masalah sama! saya pon. Tambahan bila kita tak cukup tidur, lagi lah masalah eye bag ni makin teruk dan memburukkan lagi, ialah hitam keliling mata.

Bagi mereka yang tak tahu, mata ialah bahagian sensitif tau..Tak boleh pakai cream muka untuk sapu bahagian mata. Begitu sensitifnya bahagian mata ni kan. 

Jangan risau, Shaklee ada solusinya. Shaklee ada EYE TREATMENT BEST tau! Dari rangkaian skin care Enfuselle Shaklee, eye treatment ni berkesan untuk semua jenis kulit.

alhamdulillah, hari ni nak kongsi testimoni best customer saya pengguna setia eye treatment Enfuselle Shaklee.

Kakak cantik ni ambik Eye Treatment Enfuselle untuk masalah sembab bawah mata. Dan 9hb Nov 2016 beliau msg nak repeat order. Kali ni kali ke 3 repeat order eye treatment cream ni. Off course lah sebab best dan kesan eye bag beliau makin ok sangat2. 

Eye bag makin ok, mata tak nampak lagi sembab lepas pakai eye treatment cream
Kakak cantik ni dah usia lebih 40 tahun tau. dan sangat menjaga kesihatan dan kecantikan beliau. Sebab kan testimoni beliau, saya pon dah pakai eye treatment ni. Memang saya sarankan untuk mereka yang ada masalah eye bag besar2 dan hitam keliling mata.

Feedback beliau, Eye Treatment Enfuselle ni sangat best sebab masalah eye bag makin ok, mata sembab dek tak cukup tidur pon boleh cover dengan Eye Treatment ni! 

kecik2 cili padi Eye Treatment Enfuselle ni tau!
Kecik tapi tahan lama dan berkesan!

Kecik aje tiub Eye Treatment ni. Satu tiub berat cream ni 14ml, tapi bayangkan dengan sekecil tiub ni, sangat tahan lama, berbulan2 juga tak abes. Cara pakai, picit sikit aje cream, dan oleskan di keliling mata. Jangan tenyeh, nanti mata cepat berkedut, Mata ialah bahagian yang sangat sensitif, sebab tu perlu ada eye treatment ni. Just oleskan sikit aje keliling mata (atas, abwah dan tepi mata) dan dap2 aje supaya cepat serap dalam kulit. 

Sebab saya dah suka, saya terus recommend kat almost semua customer. Alhamdulillah, ramai sangat pembeli baru Eye Treatment Enfuselle ni. Dan rata2 bagi feedback awal yang memuaskan. Moga terus serasi ya!

Jom tengok apa kebaikkan Eye Treatment Enfuselle ni?

Fungsi utama krim ini adalah untuk memperbaiki penampilan dengan khasiat nutrien dan botani khas untuk mengurangkan garis-garis halus, kedutan dan sembap; termasuklah lingkaran gelap di bawah mata.

Ia amat berkesan dalam tempoh yg tidak terlalu lama. Mengamalkannya secara konsisten setiap hari boleh memberikan kesan positif seperti berikut:

Terbukti berkesan secara klinikal

  • ❤️233% pengurangan kedutan pada kulit dalam masa dua minggu
  • ❤️120% peningkatan kekenyalan dan keanjalan kulit dalam masa dua minggu
  • ❤️209% pengurangan garis-garis halus pada kulit dalam masa lapan minggu
  • ❤️32% peningkatan kemampuan kulit untuk menahan lembapan lebih lama dalam masa lapan minggu
  • ❤️Ton kulit yang kembali sekata dalam masa 12 minggu
  • ❤️Kandungan botani anti-penuaan dan vitamin C memberikan faedah yang ketara pada kulit halus di sekeliling mata
  • ❤️Juga sesuai untuk bahagian leher dan mulut
  • ❤️Hipoalergenik, diakui oleh pakar-pakar oftalmologi dan selamat untuk pemakai kanta lekap.
  • ❤️ paraben FREE 

Jika garis halus di sekitar mata serta lingkaran gelap di bawah mata amat mengganggu keselesaan anda terhadap kecantikan wajah anda, Krim Eye Treatment Enfuselle ini adalah apa yg anda AMAT PERLUKAN. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi, serta tidak mengandungi bahan kimia yg boleh mendatangkan kesan sampingan buruk ke atas kulit anda.

Selain Eye Treatment, Enfuselle juga ada rangkaian skin carenya tersendiri. Boleh baca di sini Skin Care Enfuselle dan  Skin Care Nutriwhite dari Shaklee 

Tak tahu nak buat pilihan? pm aje saya ya. Inshaallah saya bantu, sebab kepakaran saya ialah set kecantikan Shaklee termasuk skin carenya :)
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in