PEBEZAAN PRODUCT SHAKLEE


Terlampau banyak sangat lambakan product kesihatan di pasaran. Tapi apa yang membezakan Shaklee dengan yang lain? Kami ada jawapan dan jaminan nya..bukan sekadar ikotan atau omongan kosong, tapi PERBEZAAN SHAKLEE benar2 TERBUKTI BERBEZA!



Kenapa saya kata Shaklee tu berbeza? 

  • Produk Shaklee dibuat daripada bahan-bahan semulajadi. Kalau tak percaya, tengok pada label botol/canister supplement Shaklee ada banyak terma-terma kimia yang kita tak faham. Tapi sebenarnya ia adalah plant-derived, iaitu diperbuat daripada tumbuhan. Malah alcohol i.e. glycerin yg digunakan dalam produk Shaklee adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan.
  • Shaklee menjalani Ujian Klinikal, yang mana TIDAK ADA PERATURAN untuk produk nutraceutikal DIUJI secara klinikal. Namun demi memastikan ia benar-benar berkesan, Shaklee tetap menjalankannya.
  • Shaklee sentiasa menjalankan kaji selidik ke atas setiap produk baru atau yang diperbaharui dengan 'peer-reviewed publications' dan menerbitkan journals. Dr Bruce Miller satu ketika pernah menghantar emel kepada syarikat-syarikat lain yang juga mengeluarkan vitamin dan meminta supaya syarikat-syarikat tersebut publish journal/study mereka...tapi malangnya TIADA, kecuali Shaklee.
  • Produk Shaklee bebas dari bahan kimia, bahan pengawet mahupun unsur-unsur dadah. Ini sangat-sangat berbeza berbanding sesetengah supplemen, in fact ubat-ubatan yang boleh kita dapati dari klinik/farmasi.






SHAKLEE dah lebih 100 tahun! WOWW!

Falsafah Produk Shaklee

Selama lebih 50 tahun, banyak keluarga daripada 1 generasi ke generasi yang seterusnya telah bergantung kepada Shaklee. Ini kerana Shaklee telah mencipta dan menyediakan sesuatu yang berbeza berbanding jenama lain dalam pasaran. Iaitu produk Shaklee dicipta dengan memenuhi 3 syarat iaitu Selamat, Terbukti Berkesan dan Mesra Alam (Semulajadi).


FALSAFAH SHAKLEE : SENTIASA SELAMAT, BERKESAN DAN NATURAL :)


Shaklee Menjamin Keselamatan Tanpa Syarat


Untuk setiap produk, Shaklee memulakan dengan sumber semulajadi. Ahli-ahli saintis Shaklee telah membuat kajian di pelusuk dunia bagi mencari sumber ramuan asli semulajadi sebelum menjalankan lebih 350 kajian ke atas setiap ramuan baru. Ini termasuklah mengambil kira bahan logam, racun serangga dan bermacam-macam bahan pencemaran lain terhadap bahan yang dikaji.

Shaklee hanya akan memilih bahan yang terbaik untuk digabungkan dengan ramuan bahan yang lain dalam proses mencipta sesuatu produk. Seterusnya setiap produk yang dah dihasilkan akan menjalani 100,000 ujian kawalan kualiti setiap tahun bagi menjamin ketulenan dan perlindungan bagi setiap satu produk.

Secara keseluruhannya, semua produk Shaklee tidak mempunyai parabens, triklosan, phthalates, natrium lauril sulfat (SLS), natrium lauryl eter sulfat (SLES), 1,4 dioksana, atau propilena glikol. Tidak terdapat bahan-bahan yang diharamkan, tiada pewarna, tidak mengandungi sebarang jenis lemak dan tidak mengandungi pemanis tiruan atau perisa.

Ujian klinikal juga tidak dijalankan ke atas haiwan. Manakala pembungkusan produk Shaklee adalah selamat dan bebas daripada sebarang toksin-toksin biophenol mahupun asid phthalates dan cecair toksik. Ini yang membuatkan Shaklee benar-benar pasti bahawa setiap produk Shaklee adalah 100% selamat digunakan. Terjamin.


JAMINAN KAMI BERSERTAKAN BUKTI DAN TEST!

KESELAMATAN BUKAN KOMPROMI DALAM SHAKLEE!

Shaklee Menjamin Keselamatan Tanpa Tandingan

Berikut adalah senarai beberapa bahan kimia bahaya yang TIDAK terdapat dalam produk Shaklee:
  • TIDAK Mengandungi Paraben
  • TIDAK Mengandungi Triklosan
  • TIDAK Mengandungi Phthalates
  • TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauril Sulfat (SLS)
  • TIDAK Mengandungi Sodium Natrium Lauryl Eter Sulfat (SLES)
  • TIDAK Mengandungi 1,4 Dioksana
  • TIDAK Mengandungi Glikol
  • TIDAK Mengandungi Bahan-bahan Cucian Organik yang ”Volatile”
  • TIDAK Mengandungi Asid Hidroklorik
  • TIDAK Mengandungi Ammonia
  • TIDAK Mengandungi Sodium Hidroksida
  • TIDAK Mengandungi Butyl Cellosolve
  • TIDAK Mengandungi Formaldehyde
  • TIDAK Mengandungi Bisfenol-A
  • TIDAK Mengandungi Petroleum Distillates
  • TIDAK Mengandungi Toulene
  • TIDAK Mengandungi Peluntur Warna
  • TIDAK Mengandungi Bahan Perisa
  • TIDAK Mengandungi Pewarna
  • TIDAK Mengandungi Lemak Trans
  • TIDAK Mengandungi Pemanis Tiruan
  • TIDAK Mengandungi Dakwat Toksin
  • TIDAK Mengandungi Bahan-bahan terlarang





Produk Shaklee Dijamin Sentiasa Berkesan

Shaklee Menjamin Tahap Keberkesanan Yang Efektif
Banyak syarikat mendakwa produk-produk mereka berkesan tetapi di Shaklee, Shaklee mempunyai bukti. Bukti dapat ditemui di dalam lebih 100 kertas kajian saintifik. Lebih 90 darinya telah diterbitkan di dalam majalah-majalah, yang telah membuktikan keberkesanan bagi produk-produk Shaklee.Setiap tahun Shaklee melaburkan lebih $300 juta USD hanya untuk ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan produk.



Bukti juga boleh ditemui melalui ’Landmark Study 2007’ yang dikendalikan dengan kerjasama penyelidik-penyelidik daripada UC. Barkeley School Public Health menunjukkan mereka yang mengambil produk tambahan Shaklee terbukti jelas mempunyai tahap kesihatan yang lebih baik daripada mereka yang mengambil jenama multivitamin yang lain.

Dan Shaklee membuktikannya melalui 54 pingat emas yang dimenangi oleh atlet yang mengamalkan Shaklee setanding dengan kehebatan atlet-atlet terbaik dunia. Dan lagi, bukti yang benar-benar menyakinkan antara semua ini adalah dalam berjuta-juta orang yang mempunyai kehidupan yang sihat, di antaranya adalah disebabkan mereka menjadi produktif disebabkan oleh Shaklee.

Sebelum sebarang produk Shaklee menjadi milik anda, Shaklee telah bekerja keras untuk memastikan ianya terbukti dan apa yang dikatakan adalah benar.

Hasil kajian saintifik Shaklee banyak diterbitkan dalam journal kesihatan yang menjadi rujukan pelbagai pihak.











Produk Shaklee Sentiasa Mesra AlamShaklee Menjadi Peneraju dan Contoh dalam Memulihara Alam Sekitar


Menurut Dr. C Forrest Shaklee, Syarikat Shaklee mempunyai prinsip hidup harmoni dengan alam semulajadi. Kenyataan itu telah digunakan lebih daripada separuh abad yang lepas dan Shaklee masih terus menerajui prinsip ini sebagai contoh kepada syarikat lain. Shaklee adalah syarikat pertama di dunia yang diiktiraf sebagai Climate Neutral dimana Shaklee telah meneutralkan pengeluaran karbon tanpa menjejaskan alam sekitar.

  

Ibu Pejabat Korporat Shaklee telah memenangi anugerah bagi reka bentuk persekitarannya. Melalui penjualan rangkaian produk pencuci Shaklee Get Clean Basic H dalam 1 tahun sahaja, Shaklee telah menyingkirkan 2.7 bilion botol-botol konvensional 26 auns pencuci tingkap. Sekiranya disambungkan dari hujung ke hujung, botol-botol ini akan membaluti sekitar bumi lebih daripada 28 kali!

Shaklee Menjadi Peneraju dan Teladan dalam Memulihara Alam Sekitar

Shaklee merupakan syarikat pertama di dunia yang diiktiraf sebagai Climate Neutral di mana Shaklee telah meneutralkan pengeluaran karbon tanpa menjejaskan alam sekitar.

Shaklee telah menanam hampir 800,000 pokok bagi kempen A Million Trees, A Million Dreams dengan kerjasama pemegang The Green Belt Movement yang diasaskan pada tahun 2004 dan pemenang Nobel Peace Laureate Dr. Wangari Maatha.

SHAKLEE,
SENTIASA SELAMAT
SENTIASA NATURAL
SENTIASA BERKESAN
DAN IANYA GUARANTEED!


Janji Shaklee : SENTIASA SELAMAT, NATURAL, BERKESAN DAN IANYA GUARANTEED!



jadi, kenapa pilih yang lain? 





I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in