SHAKLEE AS BIZ PART TIME DAN FULL TIME

Banyak sangat lambakan business online terutama MLM yang sangat2 tumbuh pesat kebelakangan ni. Sama banyak dengan orang yang berebut2 nak join business as part-time biz mereka. Masing2 nak buat extra income.

Jadi hari ni saya nak terangkan kenapa anda perlu JOIN SHAKLEE dan kenapa pelan pemasaran SHAKLEE menarik untuk anda?




SHAKLEE sudah lebih 57 tahun bertapak dan di kenali sebagai Company peneraju dalam supplement nutrisi dan industri MLM

KENAPA ANDA WAJIB JOIN SHAKLEE?


SEBAHAGIAN KEUNTUNGAN MENJADI PENGEDAR SHAKLEE

PELAN PEMASARAN SHAKLEE




SHAKLEE MENAWARKAN 3C : CASH BONUS, CAR BONUS DAN CONVENTION

1. CASH BONUS

Selain dari untung runcit, cash bonus 5%-21%, Shaklee juga menawarkan banyak incentives dalam Shaklee. Salah satunya ialah Leadership incentives. Dalam Shaklee, ada 7 rank yang boleh dicapai. Lebih tinggi rank, lebih besar syarat-syarat jualan, maka lebih besar cash bonus yang ditawarkan oleh Shaklee. Rujuk gambar di bawah:

Semakin tinggi rank, semakin tinggi bonus yang Shaklee tawarkan :)

Ini adalah bonus bulanan minimum bagi sebulan (ya, setiap bulan!!) yang diterima oleh Usahawan Shaklee berdasarkan efektif rank. Tapi ini hanyalah Purata Minimum sahaja. Lebih besar jumlah jualan setiap bulan, lebih besar jumlah bonus yang diterima. Jadi tiada bonus tetap setiap bulan dalam Shaklee. Semunya bergantung kepada usaha dan performance masing-masing.

2. CAR BONUS

Car bonus bermaksud Shaklee berikan tunai tambahan yang dinamakan car bonus. Shaklee bukan memberikan kereta mewah sebijik. Jangan pula salah faham.

CAR BONUS achiever tahun 2013 :)

Jadi terpulanglah kita hendak gunakan duit car bonus untuk beli kereta baru ke, bayar duit kereta sekarang ke, beli rumah ke, saving ke, atau apa-apa saja. Terpulang kepada masing-masing punya keperluan. Ada yang guna car bonus untuk beli rumah, atau keperluan, terpulang sahaja masing2 :)

3. CONVENTION TRIP

Kalau anda nak tahu, setiap tahun Shaklee juga menawarkan Percutian ke Luar Negara (USA / Eropah atau Umrah) bagi Usahawan Shaklee yang berjaya memenuhi syarat yang ditetapkan.

Setakat dah 4 tahun dalam Shaklee, terlampau banyak convention trip luar dan dalam negara yang saya dapat. Terima kasih Shaklee!

2013 : Kota Kinabalu
2014 : US, california
2015 : Umrah dan Abu Dhabi + Dubai
2016 : US, Florida
2017 : Inshaallah Jepun dan Cruise ke Penang-Krabi

SENANG KE NAK BUAT SHAKLEE??

mudah kan :)

Kami sentiasa berpegang kepada 3S atau ASB ni. Anda guna, share dan bulid network anda dalam Shaklee. Bila anda build network, secara automatik network anda akan berkembang dan ahli2 di bawah anda hanya perlu DUPLICATE sahaja cara ini lagi dan lagi dan lagi.

KEISTIMEWAAN SHAKLEE 

Sentiasa berpegang kepada philosphy Shaklee iaitu, sentiasa selamat, sentiasa berkesan dan sentiasa mesra alam. Ianya TERBUKTI dengan bukti2 yang nyata! bukan sekadar dakwaan semata2.

Baca perbezaan product Shaklee (Shaklee Difference) di sini 



SHAKLEE MALAYSIA BERKEMBANG LEBIH 500% DALAM MASA 5 TAHUN INI! 

Semuanya Bermula Dengan Langkah Pertama

Memang saya tidak sangka hanya bermula dengan langkah pertama mendaftar sebagai ahli Shaklee dan berpeluang mendapat semua ini. Sujud syukur kepada Allah.

Sudah ramai Usahawan Shaklee yang merasa semua reward yang Shaklee berikan ini. Mereka semua terdiri daripada pelbagai latar belakang. Ada Surirumah, Guru, Engineer, Doctor, Lawyer dan macam-macam lagi. Dan ada pelbagai peringkat umur. Memang umur bukan penentu untuk anda berjaya.

Yang paling best, bisnes Shaklee boleh dijalankan secara part time atau full time. Saya sendiri bermula dengan part time 3 tahun lalu. Terpulang kepada usaha masing-masing. Jadi sesiapa saja mampu berjaya, asalkan rajin dan konsisten dengan usaha yang terbaik!



Kelebihan Menjadi Ahli SHAKLEE dalam OTG by Master Beeha Yunos


Syukur Alhamdulillah atas segala kejayaan yang telah saya kecapi. Semua ini berkat tunjuk ajar dari para mentor saya dalam Shaklee. Saya juga turut belajar pelbagai ilmu bisnes daripada pakar pemasaran blog dan fb. Macam-macam ilmu sebenarnya saya telah gali.

Sekarang ini tugas saya adalah membantu lebih ramai yang ingin sama-sama berjaya seperti kami.

Jika anda mendaftar sebagai ahli Shaklee di bawah OTG, anda juga berpeluang membuat bisnes Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan mentor, ilmu dan sistem yang terbukti berkesan. Apa yang anda perlu buat hanyalah duplicate apa yang kami telah buat.

Anda juga akan mendapat akses kepada grup khas kami untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk-produk Shaklee.

Jika hendak berjaya, kita mesti dikelilingi oleh mereka yang sudah berjaya. Dan bila anda berada dalam group itu, bermulalah hidup anda di sekelilingi oleh mereka yang telah pun berjaya. Anda tanya satu soalan, 10-20 orang yang akan menjawab untuk membantu anda. Semua orang nak tarik anda ke atas. Tiada yang akan menolak anda ke bawah.






Setiap kejayaan bermula dari langkah pertama. Jangan takut untuk bermula kerana satu kejayaan hari esok bermula dengan keputusan hari ini. Jika anda mahu bermula, mulakan dengan hari ini dan mula contac saya untuk bermula. Inshaallah saya bantu sepenuhnya bimbing anda mencapai apa yang anda mahu. Jika anda belom tahu apakah potensi diri anda, jangan risau kerana kita akan bersama2 korek potensi diri anda, dan yes, semua orang ada potensi untuk berjaya.


THE SHAKLEE EFFECT START NOW AND IT START WITH YOU!

Nak join saya dan team OTG meraih sesuatu dan dapat EXTRA INCOME dalam SHAKLEE?

ALL I NEED IS YOU!!
Start NOW
START WITH YOU!

Whatsapp atau email saya segera, join dan raih suatu kejayaan bermula sekarang!


I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in