badan immune pada vitamin c?masih demam wpon dah ambil byk vitamin c?anda patut cuba NUTRIFERON

 
biasanya..kalau demam/flu ..saya akan suggest ..tingkatkan pengambilan vitamin C...bukan saje untuk yg menyusu,tapi individu2 yang demam/flu..contohnya housemate saya... dan mereka mengaku ."Alhamdulillah. tak melarat ke demam teruk..biasanya kalau mlm tu flu,sakit tekak...esok sure demam teruk..ni bukan nak kata magik..tp alhamdulillah lepas telan C 2 biji mlm tu dan 1 omega.. esok bolehbangun pagi segar..tidur pun takde lah sakit2 kepala..."  ~Lini ( Tak percaya?..boleh emel beliau kalu nak tahu detail...lieniey@gmail.com) ..the testimoni speak thousand words....hehe....dan untuk ibu2 yang sedang menyusu... pun saya nasihatkan begitu..and alhamdulillah..


tetapi baru2 ni...seorang ibu mengadu....setelah mkn 2 biji vita C dan bcomplex..masih tak surut demamnya.. (jadi takkan saya nak diamkan diri je...kalau nak senangkan kerja saya....saya suruh dia mkn panadol.tapi tak elok kesan jangka panjang..tetapi tak tergamak saya..this is my passion.. dan saya ikhlas berkongsi info di blog ini)...apa yang saya boleh suggestkan seperti yang saya share sebelum ini ..ialah mengambil nutriferon...jadi sesiapa yang nak try...now comes the trial pack for Nutriferon..mengandungi 10 paket.harga?..cuma RM70 (free delivery)....


Siapa yang memerlukan NutriFeron set ini?
  • Individu yang rendah sistem imun.
  • Individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
  • Individu yang apabila sakit (demam), demamnya melarat melebihi seminggu.
  • Ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.
nak baca testimoni?..saya dah kongsi sebelum ni...refer di sini

selebihnya... berdoa dan beristighfar,, sesungguhnya Tuhan  suka kita berdoa..sebab tu diuji kita dengan kesakitan kesusahan dan kesenangan.....semua ini ikhtiar kita..selebihnya tawakal pada Allah maha Penyayang...ada banyak lagi ujian lain sepanjang penyusuan..hanya mereka yang benar2 cekal dan tabah..pasti berjaya...saya mendoakan yang terbaik buat anda semua..insyaAllah...

 

Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut utk mendapatkan set ini pada harga istimewa, boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284. Pembelian akan saya sertakan sekali dengan konsultasi dan panduan pengambilan vitamin yang betul.
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in