Testimoni si kecil yang bebas dari masalah kesihatan

testimoni kali ni saya rangkumkan dan saya summarykan dari apa yang saya dpt dr pembacaan saya di blog mama cery..testimoni ibu2 yang cukup puas ati (alhamdulillah) dgn perkembangan baru si kecil kesayangan mereka yang dulu mcm2 masalah, sekarang dah mula menunjukan perubahan positif..

Sumber blog kak cery

 1) "Produk Omega sangat2 membantu dlm mengingat. Anak saya yang berumur 3tahun lebih dah dpt membaca surah Al-Fatihah, doa tidur, doa makan, doa penerang hati, selawat syifa', zikir2 dalam oasis..tp mmg dia kuat sgt mkn omega tu sampai kena sorok..ehehe..so yg ada anak, apa kate spend sikit utk anak "


2) "Sebelum ni Alif kalo makan dia mesti tunjuk 4 jari dia..maksudnya, cukup 4 kali (4 suap) dah tak nak makan dah..bukan sebab dia ada cacing ke ape ke..tapi memang dia taknak makan pastu badan..alahai kurus kering je.. AlhamduLILLAH, lepas 3 hari try Shaklee Mealshake, Alif dah mula menampakkan perubahan..dia dah mula mintak makan..dan makan pun takde ler tunjuk 4 jari dia tu dah..makan abes sampai dia betul2 kenyang..and takde dah makan benda2 merapu tu..dan dia mula nampak aktif, ceria dan sihat.. sekarang ni bila waktu makan, dia dulu duduk di meja makan..kalo dulu panggil makan dah duduk kat meja makan pun tengok makanan je..masaklar sedap macamane pun dia cam takde selera nak makan..sekarang ni makan nak, siap kadang2 tu mintak makan walaupun baru few hours lepas makan" 




3) Kawan-kawan yang baca blog saya ni tentu tahu anak saya Irfan is suffering of bronchitis problem which eventually will leads to asthma. Dah banyak produk saya cuba tapi most of it tak serasi dengan Irfan. So, saya bagi Irfan try Mealshake. Mula-mula tu Irfan nampak ada selera makan balik. Sebab before this dia memang skinny and saya masak ape pun dia taknak makan. After few days trying, nampak dia active, tak cepat letih dan tidur malam pun taklar sharp kol 8mlm dah. If not tak sempat nak main2 dengan Irfan dah dia nak tidur. Then, after that, Irfan demam 2 hari, tapi saya tanya pengedar Shaklee sebab ape dia demam after consume Mealshake, and menurutnya, body dia tengah create antibodi tu pasal dia demam tapi teruskan bg Mealshake. 2 hari demam plus dengan batuk asthma Irfan, cukup merisaukan saya. Saya teruskan bagi Mealshake, masuk hari ke-3 Irfan dah tak demam and batuk2 asthma dia terus hilang. Irfan kembali aktif (actually aktif lagi dr biasa.) dan makan pun nak sahaja. If not, kalau dulu kena asthma attack, dah baik pun taknak makan, minum susu je. AlhamduLILLAH. Mealshake ni senang je nak bagi Irfan sbb boleh bancuh dalam susu dia. Sehari sekali, satu sudu teh campurkan dalam susu dia AlhamduLILLAH, Irfan makin sihat dan saya SANGAT bersyukur atas perubahannya."



4) " Macam ibu sendiri ada masalah allergic seafood sejak kecik hingga umur 20 tahun, anak ibu mempunyai kebarangkalian mendapat asthma, tetapi sebab doc kata melalui pemakanan  penyakit boleh slowly beransur baik. Alhamdulillah walau anak2 ibu, disahkan doktor mengatakan mempunyai athma namun sebab ibu biasakan memberi mereka makan minyak ikan@ omega ,alhamdulillah mereka jarang sakit dan alhamdulillah belum pernah diserang athma teruk

Mengapa omega ya? Ianya membantu agar chest anak tak mudah sejuk dan diserang athma...Berapakah umur yang sesuai untuk diberi omega? Seawal mereka berusia 1 tahun lebih dengan memberi 1biji seminggu. InsyaAllah ianya juga membantu perkembangan otak bayi DHA mereka. Ibu akan cukup risau jika omega di rumah kehabisan bekalan kerana ibu tak mahu anak2 ibu mudah sakit terutama kerena kami selalu menggunakan aircond di rumah."

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

itu kata mereka..apa pula kata anda?masih mencari2 makanan tambahan utk si kecil kesayangan?apa kata mulakan dari hari ini..moga mereka beroleh manfaat yang bukan sedikit dan seterusnya menjadikan mereka si kecil yang bijak dan sihat supaya mereka lebih ceria meneruskan langkah2 mereka yang masih panjang :)



Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut utk mendapatkan set ini pada harga istimewa, boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284. Pembelian akan saya sertakan sekali dengan konsultasi dan panduan pengambilan vitamin yang betul.




I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in