Testimoni mereka yang dah KURUS..bkn aje kurus malah kolestrol dan kadar gula dlm darah pon turun ke paras normal..SYUKUR..

Salam semua..utk testimoni Shape up program ni..saya kompilasikan beberapa testimoni yang berkaitan bagi merekayang dah cuba set Shape up Program ini atau mencuba salah satu dr produk ini..yang nyata, mereka puas ati, malah extra dpt lebih sihat bila kadar kolestrol dan kadar gula dlm darah turun ke paras yg normal..Testimoni ini saya ambil dr ehsan kak cery dr blognya :)

1) Lepas bersalin, anak aku kena jaundis pada hari ke2. Jadi tak dapatlah aku makan sebarang jamu atau herba. Masuk bulan kedua baru cuba2 nak makan jamu. Tu pun selang-selang jer. Sepanjang sebulan yang pertama..aku cuma makan Optimum Set Shaklee jer. Alhamdulillah..badan rasa segar dah bolehlah aku menguruskan rumah seadanya. Lepas sebulan berat aku pun kembali ke 67kg. Inilah hikmah menyusukan anak. Bab pantang makan memang aku jaga. Benda-benda sejuk & berangin memang tak dijamah. Lebih lebih lagi Hadif ada masalah umbilical hernia. Sebaik mungkin aku akan elakkan dia kembung sebab takut effect kat pusat dia.TAPI...benda yang aku boleh makan macam nasi etc memang dibalun cukup2. Susu pun cukup malah terlebih2 sampaikan freezer tak muat. Masa ni,benda yang paling aku takut adalah BENGKAK SUSU.Tak sanggup rasanya menanggung bengkak susu. Masuk bulan kedua, berat badan aku dah statik. tak ada penurunan..Masa ni lah aku mula study lagi pasal produk Shaklee. Maka, berjumpalah aku dengan LECITHIN. Lega...lecitihin boleh mengurangkan risiko clog duct dan mengemulsifierkan lemak. Ada harapan berat turun lagi ni!hehehe...impian demi impian...Tapi,dalam hati tak lah mengharap sangat sebab clog ducttu lah sebenarnya yang menghantui aku.Alhamdulillah, berat aku turun lagi dalam masa sebulan,65kg...Kalori dibakar tanpa senaman atau control makan..hanya breastfeed + buat kerja rumah jer.
Lepas cuti 3 bulan,masuk kerja semula dan aku masih 'setia' dengan lecithin. Tapi berat badan ni on off pulak..turun naik 65-67kg. Aku pun on off makan lecitihn..kurang istiqamah. Membazir beli mahal-mahal tapi tak serius amalkan!Aku start disiplin balik &selepas 4 bulan berat aku turun ke 58kg. Sepanjang 9tahun kahwin..tak pernah lagi aku merasa berat di angka 50-an. Rasa genbira sangat bila ramai yang perasan perubahan ni.Penurunan hampir 10kg dalam masa 4 bulan.Syukur...alhamdulillah. "

2) ".........nak cite ni..untuk pengetahuan semua, yana sekarang dalam proses mengecilkan badan.. dan yana consume cinch shake dan leticin ini..dan alhamdulillah..kesannya amatttt memberangsangkan.... dalam masa 4 hari yana dah hilang 4kg berat badan... mungkin ada yang anggap, biasa lah turun berat masa puasa ni...tapi tidak pada yana... yana TIDAK kehilangan berat badan langsung sepanjang berpuasa... tapi berat tu mantain je 73kg..! dan skrg sudah 69kg...!TAK SABAR NAK TURUN KE ANGKA 5 pulak..! doakan yana ye kawan2..."

3) " saya nak bg  testimonial dari hubby yang try leticin lepas tgk perubahan pd isterinya.. Die yang beriya2 nak cuba lecithin."Very Excited nak try".Lepas Sebulan try dia bgtau. " Dulu i pakai size 38 now I dah muat seluar size 36 la yeay!!! i can wear my old pants balik!!"Di ingatkan di sini….ia juga dibantu dengan dengan pengurangan food intake.Selama ini Hubby saya cuba berdiet tapi tak berapa menjadi, walaupun die cuba mengelakan makan malam dan kurang kan makan tengahari.Tapi selepas mengambil makanan tambahan lecithin penurunan badanya lebih cepat. Alhamdulilah berat badan turun jantung juga terjaga bila tanpa disedari tahap kolestrol dlm darah pon turun mendadak ke paras normal! Alhamdulillah :) "

4)  "Mak dan ayah merupakan penghidap diabetes. Namun, paras gula dalam darah mak lebih tinggi berbanding ayah. Kedua-duanya bergantung kepada ubat. Bermakna ianya masih terkawal kerana masih mampu bergantung pada ubat dan belum lagi suntikan insulin. Mungkin berkat mak dan ayah menjaga pemakanan mereka sehari-hari. Ketika menjalani pemeriksaan bakal Haji, mak saya didapati paras kolesterol mak saya juga melebihi tahap yang sepatutnya. Mak telah dinasihati mengambil pula ubat mengawal kolesterol.
Akhirnya saya mengambil keputusan untuk membelikan ini sebagai bekalan untuk mak dan ayah.Performance Drink dan Fibre Plan Unflavoured dari Shaklee.Minuman Fiber ini merupakan serbuk serat semulajadi yang tidak berperisa dan kaya dengan Vitamin C. Setiap hidangan Fiber Plan ini mengandungi 4 g serat larut air. Ianya juga dipercayai dapat mengawal kandungan gula dalam darah dan paras kolesterol serta dapat memperbaiki kesihatan jantung. Sudah 3 hari mak dan ayah mengamalkan meminum Fiber ini setiap pagi sebelum mengambil sarapan. Hari ini, sepulangnya saya dari sekolah tadi, mak memberikan saya khabar gembira. "Tadi mak check darah, gula mak turun 4.6!!! Selalunya paling rendah pun mak dapat 7 atau 8, tak pernah dapat sampai macam ni.... SubhanAllah!!!! Saya yang dengar macam nak melompat kesukaan. Alhamdulillah..."


dan ni pula saya nak kongsi testimoni yang mak saya sendiri bg..lepas pengambilan secara konsisten Lecithin sahaja..mak saya ambil Lecithin sbb mmg mak sgt menitikberat pasal kesihatan and dia risau kolestrol dlm darah yg asyik turun naik aje wpon mak mmg ambik ubat kolestrol dr doctor sbb nak turunkan kadar kolestrol dlm darah..lepas 3-4minggu makan lecithin, mak terus sukat kolestrol dlm darah..alhamdulillah kata mak kolestrol dia turun mendadak ke paras normal..syukur sgt2..saya org paling gembira..bila mak sihat, saya senang ati..mak kata, skrg badan pon rasa ringan dan berat pon maintain aje..alhamdulillah..tak ada yg lebih penting dr melihat mak abah lebih sihat kan..


Banyak lg testimoni yg best2 mereka yang dah berjaya kurus atau kalau tak kurus selim dapat maintain berat pon jadila kan..akan saya kongsikan lg testimoni mereka yang lain yang dpt kurangkan berat atau kolestrol ataupon tahap diabetes mereka..

 
Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut utk mendapatkan set ini pada harga istimewa, boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284. Pembelian akan saya sertakan sekali dengan konsultasi dan panduan pengambilan vitamin yang betul.
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in