Makanan tambahan utk si kecil anda

Salam semua..pengambilan supplement bukan tertumpu pada satu2 golongan saja..lebih2 lagi dgn keadaan dunia yg dah tenat sekarang..yang dah sakit..kalau dunia dah tenat dan sakit, macam mana plak dgn kite yg menghuni dunia itu sendiri?kalau kite perasan, sejak beberaa tahun kebelakangan, sering kite didedahkan dgn penemuan penyakit baru..ada aje penyakit baru yg dtg..dalam pada kite berjaga2, tahukah kite, bahawa sepatutnya kite mula mencegah dari peringkat awal..terutama dari peringkat anak2 kite..si kecil juga tidak terkecuali dan antara golongan yg terpenting sepatutnya kite mulakan dgn program makanan tambahan atau supplement..ini sbb utk membentuk imunisasi tubuh kanak2 agar lebih kuat dlm menentang penyakit terutamanya di zaman serba express ni..


antara supplement atau makanan tambahan yang sesuai utk si kecil anda :

1) Mealshake
2) Omega guard
3) Vita-Lea (chewable)

-- Makanan tambahan utk perkembangan otak si kecil. Amat sesuai bagi si kecil yang mempunyai masalah berat badan (kurang / berlebihan), meningkatkan selera makan bg yang sukar makan (picky eater), atau bagi si kecil yang sering demam, batuk dan mempunyai antibodi yang lemah.



1-Mealshake

 

Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat. 

Basically,ia sesuai utk semua kanak2 terutamanya yang kurang selera mkn atau yang sembelit atau pun kanak2 obese. Juga sesuai utk sesiapa sahaja (Ibu2 mengandung, menyusu, pesakit2 dlm proses pemullihan selepas operation, mereka2 yg inginkan kulit cantik,ingin kekal sihat) .especially yang tak gemarkan supplemen dalm bentuk tablet kerana Mealshake ni datang dlm bentuk serbuk,dibancuh jd minuman yg lazat. MealShake ni juga bagus utk mereka yang ingin menambah/memantau berat badan.

2- Omega Guard

 

Kenapa mesti pilih Shaklee Omega?....Kerana dapat meningkatkan kandungan DHA kerana Omega Guard dr shaklee ini tinggi kandungan DHA di samping membantu mempertingkatkan lagi kesihatan jantung dan memberi daya ingatan yang baik terhadap ibu dan anak. selain daripada itu, ia juga membantu memecahkan lemak di dalam tubuh kita.
Ianya selamat diambil oleh ibu2 yang mengandung dan menyusu. Eating oily fish and seeds in pregnancy can boost children’s future brain power and social skills, research suggests.A study of 9,000 mothers and children in Avon, England suggested those who consumed less of the essential fatty acid Omega-3 had children with lower IQs. These children also had poorer motor skills and hand-to-eye co-ordination, research in the Economist said.

3- Vitalea (chewable) 

 
Kebaikan Vitalea for Children (multivit)
- Membekalkan 19 vitamin dan mineral perlu
- Sumber kalsium pembina tulang
- Baik untuk kesihatan
- Bekalan harian untuk vitamin B



Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut utk mendapatkan set ini pada harga istimewa, boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284. Pembelian akan saya sertakan sekali dengan konsultasi dan panduan pengambilan vitamin yang betul.
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in