Masalah kulit dan kaitan dengan pemakanan

Ramai betul yang tanya saya..tentang masalah kulit..al maklum..perempuan dan kecantikan tak boleh dipahkan kan..tp bukan perempuan sahaja tau yang ada masalah kulit..lelaki pon ade..cuma perempuan lebih prihatin bab2 kulit dan kecantikan ni..ini entry yang saya petik dr kak cery yang diambil dr blog kak Norita (ni sy copy dari blognya, anakkuwiraku.blogspot.com dengan keizinan beliau.. Saya tak edit)..jom baca
_______________________________________________________________________


"...Seorang dari kenalan ibu telah mencuba vitamin E Shaklee dan selepas beberapa bulan consume, beliau memberi testimoni kepada ibu...katanya, best la vitamin E Shaklee ni kulit saya tidak kering lagi dan tidak perlu selalu guna foundation seperti sebelum ini. Hmmm seronok ibu rasa. Hakikatnya vitamin E memang sangat bagus untuk kulit. Lebih hebat lagi kerana kandungan i.u nya mengikut keperluan iaitu 400i.u.Saya sendiri melaluinya. Zaman belajar dahulu kulit wajah saya berbintik2 merah atau jerawat halus. Bila nak period pula mulalah keluar jerawat batu. Bukan kecil tapi besar pulak tu. Kini setelah beberapa tahun, kulit saya mula bersih dan tiada lagi jerawat. Alhamdulillah time datang bulan pun tiada jerawat halus. Syukur sangat-sangat.Orang kata vitamin E juga boleh menampakkan seorang itu kelihatan muda dari umurnya, mungkin sebab itu kalau berjalan orang akan ingat Addin adalah adik ibu. Hehehe ( terperasan sekejap)Kekadang apabila jalan2 dan terjumpa dengan mereka yang bermasalah kulit, nak saje ibu share dengan mereka tapi ye la, bukan semua orang beauty concious. Cuma dalam hati ibu berdoa semoga orang ini juga jumpa jalan yang baik untuk mengatasi masalah kulitnya itu. So sehingga sekarang, ibu cukup suka makan vitamin sebab kesan yang ibu dapat cukup memuaskan. Alhamdulillah ya Allah. Terima kasih!

Maka sebab itu saya beri cadangan supplement yg bole di consume utk masalah tersebut yg mengandungi Vitamin C (untuk kolagen dan pelindung sel), B Complex (sebagai penenang kepada sel dan hormon), dan Vitamin E (untuk kulit dan anti penuaan dan antioksidan).. lagipun kecantikan kulit dan vitamin tak dapat dipisahkan..betul tak?
Mungkin ada dari kita yang mampu spent beribu ke pusat2 kecantikan yang mahal2...Ney York Skin, Mayfair, Sothys,bla bla..... itu kalau mampu bolehla.....Dan mungkin sesetengah dari kita mmg semulajadi lahir dgn kulit yang cantik.. tetapi saya percaya kita masih perlu menjaga pemakanan.. Kerana apa yang terlahir dalam bentuk zahir ialah hasil dari pemakanan yang seimbang, air yang cukup, dan tidur yang sempurna... jgn abaikan kepentingan suplemen ysebagai makanan tambahan kepada makanan utama untuk melengkapkan diet harian kita.....Menjawab persoalan beliau..samaada berkesan atau tidak...apa yang saya boleh tulis disini.."kulit wajah kita memerlukan 21 untuk bertukar kepada sel yang baru maka pengambilan set trial pack ini sebagai makanan tambahan pastinya membantu untuk melihat kesan yang sangat2 positif...Jadi buat beliau yang baru sahaja mengambil set ini... konsisten lah mengambil supplemen dan jangan mengharapkan keajaiban berlaku dalam sekelip mata.... jadikan supplemen ini -satu permulaan ke arah gaya hidup yang sihat.. InsyaAllah kulit yang semulajadi cantik akan bertambah berseri ..

lebih banyak tips, testimoni,petua berkaitan penjagaan kecantikan kulit.... sila baca di link ini.

Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut utk mendapatkan set ini pada harga istimewa, boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284. Pembelian akan saya sertakan sekali dengan konsultasi dan panduan pengambilan vitamin yang betul.
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in