lagi testimoni HOT Alfalfa dan ESP dari para isteri!panasss dan larisss mcm popcorn..meletop2 pujian demi pujian!

salam jumaat semua..saya dlm mood nak senyummm tak berenti2 dari semalam dan kelmarin..ehhee al sebabnya, sebab dapat feedback dari customer-customer yg saya sgt2 sayang dan hargai..bukan komen aje, kalau diorg mengadu apa2..saya rasa seronok nak jd pendengar pd mereka..opp..before terlupa, masih berkait dgn entry lepas pasal Alfalfa HOT tu..saya nak kongsi testimoni rakan-rakan customer tentang Alfalfa dan ESP ni..nama mereka terpaksa saya private kan demi menjaga privasi mereka..tp cerita mereka saya saya kongsikan sedikit disini utk tatapan dan perkongsian umum-khasnya utk para isteri :)

testimoni 1- customer D

" kak beeha, sgt cepatt kesan Alfalfa..baru first time makan malam td, suami dah puji tinggi melangit..senyum sampai telinga..daku suka sgt kak..Alfalfa mmg berbaloi2..."

testimoni 2 - customer F

" beeha, alhamdulillah, wpon masalah radang usus masih ada-masalah pembuangan ade tp bykk sgt improvement..saya dah ade selera makan, sampai suami ingat saya mengidam sbb selera nak mkn mcm2..berbeza dari sebelom ni..asyik xde selera..lg satu..saya rasa dek penangan ESP, suami ingat saya preggy sbb Breast dan punggung sgt2 tegang dan gebu..kulit muka moist lembab aje..suka sgt2..tu saya makan ESP tak ikot maximum intake tau..tp alhamdulillah..saya mmg syukur sgt..suka."

testimoni 3- customer E
"kak beeha..mmg HOT sesgt Alfalfa dan ESP..suami xtercakap ape.." 

haa...itu baru sket aje..sebenarnya bykkkk lg yg mereka kongsikan, dan ramaiii yg bagi komen serupa kat group Shaklee Golden Lounge-group utk customer2 kami..ehhee..tp, saya tak leh cerita byk sgt kat sini..nak tau pm saya ye..so, anda mesti nak tau..apa yg antara mereka makan yg sampai dapat pujian tinggi melangit dari para suami mereka?semestinya yg sentiasa HOT item-Alfalfa dan ESP laa.. :)



DAN





 Alhamdulillah..syukur ke hadrat Ilahi..berkat dari izinNYA, mereka mendapat kesan seperti mereka inginkan dan bonusnya?dpt pujian dari suami masing2..mencantikkan diri utk suami kan dapat pahala..bukan saja cantik, bila kite sentiasa cergas, ceria insyaAllah apa saja yg kita buat dgn dada yg lapang, dgn senyuman, dgn hati yg ikhlas, pahalanya berlipat ganda.. :)

lastly, saya nak kongsi lagu nasyid isteri solehah ni..tetiba teringat lak..ehehe..ok all..enjoyy..



Isteri cerdik yang solehah
Penyejuk mata penawar hati penajam fikiran
Di rumah dia istri di jalanan kawan
Di waktu kita buntu
Dia penunjuk jalan

Isteri cerdik yang solehah
Penyejuk mata penawar hati penajam fikiran
Di rumah dia istri di jalanan kawan
Di waktu kita buntu
Dia penunjuk jalan

Pandangan kita diperteguhkan
Menjadikan kita tetap pendirian
Ilmu yang diberi dapat disimpan
Kita lupa dia mengingatkan

Isteri cerdik yang solehah
Penyejuk mata penawar hati penajam fikiran
Di rumah dia istri di jalanan kawan
Di waktu kita buntu
Dia penunjuk jalan

Nasihat kita dijadikan pakaian
Silap kita dia betulkan
Penghibur diwaktu kesunyian
Terasa ramai bila bersamanya

Dia umpama tongkat sibuta
Bila tiada satu kehilangan
Dia ibarat simpanan ilmu
Semoga kekal untuk diwariskan

pada semua para wanita, isteri, ibu, anda seorg yg hebat..sebab disebalik kejayaan seorg lelaki, ade dibelakangnya seorg wanita yg menyokongnya..u all are wonderful women..love yourself for you to give more and moree love to others..love u all!


lebih banyak cerita pasal Alfalfa - disini
lebih banyak cerita pasal ESP - disini


Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut, boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284 atau email ke bee4211@yahoo.com

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in