kulit bebas masalah dgn Shaklee! Lagi testimoni yg puas ati dgn Shaklee!

salam..alhamdulillah..syukran..masih berjumpa lg..kali ni, saya nak share testimoni yg saya dapat dr customer yg saya kenal melalui facebook..testimoni yg saya nak share ni ialah mereka yg mencuba dan dah puas ati setelah cuba euphoria set D skin care..syukran Ya Allah sbb Allah jua yg mengizinkan produk ni sesuai utk saya dan utk mereka2 di luar sana..alhamdulillah..

Salam.. nk share.. tqvw kat biha sbb knalkn akk gn Vitamin E + Vitamin C dan B complex tu.. mmg sgt puas ati.. rini genap sebulan da akk mkn.. wlaupon akk demam hmpir 3 mingu tp akk tetap amil set ni.. alhamdulillah, kulit muka akk da ok.. dlu bergerutu sbb kering n gatal2.. skrg da licin smula n xgatal lg.. hehe.. malah akk da leh kuo umh tnpa mekap gn yakin sekali.. isnin - rabu baru ni akk cuti sbb nenek akk ningal dunia, akk skip r 3 ari xmkn sbb tertingal vitmn sbb klam kabut blik.. tp spjg 3 ari tu akk gn yakin tnpa mekap... mmg terbaek... tq sgt2.. sape yg blom mencuba, sila r cuba.. x cuba x tau..da cuba mcm sy lalui skrg, sgt puas ati..
alhamdulillah..semestinya saya heppi bila dpt feedback sebegini..tak de yg lebih bermakna bila org2 di sekeliling mendapat manfaat yg serupa dgn apa yg saya telah alami dgn shaklee..

dan ini pula antara perbualan saya dgn seorg lagi kenalan di facebook tentang tentang keadaan dirinya lepas 2 mggu cuba set Vitamin E + Vitamin C dan B complex+ ESP..


  • Surya IyoiSurya Iyoi
    • sue nk order lg trial set dulu tau kak..next year sue amik full set..sue punye selulit dh hlg..hepi sgt2 nie..cme muke masih x nmpk sgt lg..sbb sue ade skip aritue..:D
    • tp eyeback sue dh nmpk kurg..

    • Alhamdulillah :)
    • Suke akak dgr :)

    • sue lg suke kak..seminggu jer mkn ade org tegor sue dh kurus..mule2 cm x cye..tp bile pakai bj kurung mmg terase besar...thanks kak kenalkn produk nie kt sue..syukur sgt2..
    Surya Iyoi

    • bdn ok kak..dulu sue x leh minum nescafe tp skrg xde hal dh..minum lah byk mane pn xde sakit kepale dh..cm best sgt..pasni sue xnk skip dh..cm rugi jer kak..:)bdn mmg x letih cm dulu kak..kulit pn dh nmpk ok..tp byk benda yg nmpk ketara bile mkn shaklee..:)

apa lg yg saya boleh ucapkan..alhamdulillah Allah yg telah membuka hati saya dan rakan2 lain mengenali Shaklee malah membantu menyelesaikan masalah-masalah kesihatan dan kecantikan kami..alhamdulillah! dan key wordnya, tentulah perlu mengikut penuh jadual pemakanan seperti yg telah di advice kan..dan tips2 lain2nya serta istiqamah dan bersabar..insyaallah, berkat kesabaran dan doa..mudah2an Allah permudahkan dan hasilnya cepat dan lebih baik dr sebelumnya..insyaallah!

apa yg kak rose dan sue makan? Set D (Vitamin C + B complex + Vitamin E) dan ESP :)




1) Vitamin C -berupaya memberikan perlindungan berkekalan, jam demi jam dengan menggunakan sistem perlepasan berkekalannya. Vitamin C merupakan bahan antioksida yang berkeupayaan tinggi yang juga turut dikenali sebagai nutrisi yang berupaya melakukan semua perkara. Sustained Release Vita-C mengandungi:
  • Kandungan Vitamin C yang tinggi.
  • Sistem perlepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam.
  • Formulasi yang membantu mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah.
2) B Complex - terdiri dari kumpulan lapan (8) vitamin B iaitu thiamin (B-1), riboflavin (B-2),niacin(B-3),pantothenic acid (B-5), pyridoxine (B-6), folic acid (B-9) and cobalamin (B-12) dan Biotin. Banyak keperluan vitamin B complex ini, antaranya ialah untukmengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, Membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, Menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, Mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spina, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik. Semua individu perlukan vitamin B terutama mereka yang terdedah kepada sinaran matahari, terdedah kepada tekanan kerja dan beban kerja yang banyak, mereka yang mempunyai sakit kencing manis , tekanan darah tinggi, migraine, mereka yang tidak dapat focus dalam pekerjaan yang dilakukan, mereka yang hendak menjaga kecantikan tubuh badan, mereka yang nak nampak cantik dan muda, mereka yang mengandung dan menyusukan anaknya, wanita yang mengambil pil perancang.

3) Vitamin E Complex - Vitamin E adalah vitamin larut lemak yang disimpan di dalam organ tubuh seperti hati, jantung, kelenjar pituitari, testis, uterus, darah dan otot. Namun, yang menariknya vitamin E ini ialah, 60-70% darinya akan disingkirkan dari tubuh setiap hari (tidak semua disimpan dalam badan) dan ia tidak menjadi toksik seperti vitamin A. Khasiat Vitamin E antaranya menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas, melindungi paru2 dari pencemaran udara, meningkatkan kuasa sel-T untuk melawan penyakit, Anti oksidan, membekalkan oksigen ke sel-sel badan, mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk), mengurangkan risiko keguguran bagi wanita hamil, menyelesaikan masalah kelesuan, mengurangkan risiko parut yang besar, merendahkan kadar kolesterol, membantu mencegah kanser, merendahkan risiko katarak.Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri. Malah wanita hamil, menyusukan anak, mengambil sebarang pil hormon dan melalui fasa menopous memerlukan vitamin E. 

 

dan semestinya hot items kat Shaklee iaitu energizing Soy Protin (ESP)

Kelebihan ESP ini ialah;
membantu membina dan perbaiki tisu-tisu badan, dari sel akan terbentuk organ. Dari organ terhasilnya sistem. Ia penting kepada pembentukan janin dan juga membantu untuk menambahkan susu. menyediakan 14gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk sihatkan jantung setiap hidangan membekalkan 50% daripada Nilai Harian kalsium untuk menyokong tulang yang kuat kandungan fitoestrogen untuk kesihatan prostat,payudara dan menepous indeks glisemik yang rendah untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah 


so..apa tunggu lg??jgn biarkan masalah kulit yg sekian lama membelenggu anda dan membatasi aktiviti harian anda..saya dah pon merasai kesan ke atas kulit saya yg amat2 bermasalah sebelom ni yg dulunya sampai pergi ke new york skin care (ahhaaa...cerita benar ni) dan sanggup ke klinik pakar kulit yg sekali pegi dekat rm200 melayang..dan saban hari juga masalah tetap tak hilang..tp sekarang, alhamdulillah!syukran ya Allah..selain dpt kulit yg skrg bersih, badan pon rasa sgt bertenaga..alhamdulillah!


Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut utk mendapatkan set ini pada harga istimewa, boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284. Pembelian akan saya sertakan sekali dengan konsultasi dan panduan pengambilan vitamin yang betul.



I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in