VIVIX dan khasiatnya sampai org panggil Vivix magic potion!vivix mmg terbaik!!

Bulan December ini adalah bulan VIVIX.. kenapa? kerana pada bulan ini sahaja anda boleh dapatkan Vivix dengan harga istimewa...!

Untuk anda yang belum pernah dengar lagi tentang Vivix ini.. Vivix sangat terkenal di US tau.. lagi-lagi untuk pesakit2 kronik seperti diabetis, stroke, darah tinggi dan kolestrol.

ok meh kite baca artikel dari mommylyna ini..

Vivix merupakan produk terbaru Shaklee yang baru sampai ke Malaysia tahun lepas. Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Siapa yang memerlukan Vivix? Ya, sesiapa sahaja (dewasa) yang mahu mendapat khasiat polifenol semulajadi yang tinggi, demi sebuah kesihatan.

Biasanya kami menyarankan sekiranya mengambil Vivix, tidak perlu mengambil suplemen lain. Ya, ini kerana harganya yang agak mahal. Namun, sebenarnya Vivix boleh diambil dengan suplemen lain, kerana ia memberi kesan sinergi bila diambil bersama-sama. Walau bagaimanapun, Vivix sahaja sudah cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.

Vivix perlu disimpan dalam peti sejuk kerana penghasilannya dari bahan semulajadi memerlukan suhu rendah agar tahan lebih lama.

Vivix bertindak dalam 4 cara:

1. Mempertahankan sel (cell defense)


vivix shaklee cell defense

2. Memberi tenaga kepada sel (cell energy)


shaklee vivix cell energy

3. Memperbaiki sel (cell repair)


shaklee  vivix cell repair

4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance)


vivix shaklee cell performance


PERHATIAN : Vivix tidak disarankan kepada ibu mengandung dan menyusukan anak.

Hadiahkan Vivix Shaklee kepada yang tersayang – suami, isteri (kecuali yang mengandung dan menyusukan anak), ibu, ayah, mentua.. malah kepada diri sendiri.. tak nak ke jadi cantik dan sihat macam Ayu Raudhah (Ayu Raudhah juga adalah pengguna Vivix dalam rahsia awet muda beliau)


ayu raudhah vivix

Cepat, jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan Vivix...!

Testimoni VIVIX click di sini dan 
 baca di sini tentang Vivix sebagai penyelesaian kepada penyakit kritikal.


Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut, boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284 atau email saya di bee4211@yahoo.com


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.  
 
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in