Testimoni Pn Syafiza - Parut Hilang dlm masa 25 hari!

salam semua..sebelom saya melabuhkan tirai utk tidurr..saya nak kongsi satu lg cerita (kisah benar ni-siap bergambar lg) tentang customer yg dah mengamalkan Set D skin care + GLA complex utk masalah parut yang teruk di wajah beliau..Pengalaman Puan Syafiza yang mempunyai masalah parut di muka kesan pembawakan anak dan beliau telah menjadi sebahagian daripada keluarga Euphoria sebagai biz partner kami untuk berkongsi tentang kebaikan produk Shaklee. Perkongsian ini telah mendapat keizinan daripada Puan Syafiza..(credit)


*Kredit to Puan Yati Napi
"Assalamualaikum..Kak Yati..Hari ni fiza nk bg testimoni...ehehe...

Alhamdulillah dh 25 hari Fiza mkn Vitamin C + b complex + Vitamin E +GLA ni..Bersyukur sgt2..Sebelum ni asyik jaga luaran je..Fiza mengalami parut pembawakan baby yang sangat teruk..Muka jadi gatal2 dan meninggalkan parut yang sangat bodoh..:(..Sebelum ni dh macam2 produk kecantikan dr yg murah sehinggakan yang mahal tapi takde perubahan pun..Segala treatment la apa la semua dah try tp xde perubahan yg habis duit je..

Fiza sangat2 bersyukur kepada Allah S.W.T. kerana membuka pintu hati Fiza untuk mencuba vitamin Shaklee ni. di saat Fiza hampir2 tak percaya pada segala produk kecantikan ni..Sebelum ni fiza ada jugak ambik Tab X..

Seminggu je makan all the supplements ni dh ada orang tanya Fiza.."Eh, pakai produk apa sekarang??" Nampak sgt kan muka Fiza sebelum ni sgt2 teruk..Sedih sgt tau bila orang tanya mcm tu..huhu..Raya Haji lepas family Fiza datang beraya di rumah Fiza..Mak dan kakak pun tanya benda yang sama..Ye la sebelum ni asyik tukar produk je..Hubby pun ckp lps ni jangan tukar2 produk dh..Makan vitamin je..=) Sangat2 gembira dan bersyukur sangat2 kerana mendapat sokongan dari suami..

Alhamdulillah dgn DISIPLIN DAN MINUM AIR YANG BANYAK Fiza dh nampak perubahan pada wajah Fiza..Suka sangat!!"


Kredit to Puan Syafiza

Mesti ramai yang teruja kan???

Kata kunci kejayaan Puan Syafiza adalah DISIPLIN DAN MINUM AIR YANG BANYAK..Penggambilan supplement akan lebih berkesan apabila anda amalkan dua perkara ini..

Saya namakan set yang Puan Syafiza ambil dengan nama " EUPHORIA SKIN CARE BOOSTER"..


 Apa yang Pn Syafiza ambil dan apa kebaikan di dalamnya? Secara ringkas saya kupas semula kebaikan setiap supplement yg ade dlm setiap supplements yg diambil..

1) Vitamin C -berupaya memberikan perlindungan berkekalan, jam demi jam dengan menggunakan sistem perlepasan berkekalannya. Vitamin C merupakan bahan antioksida yang berkeupayaan tinggi yang juga turut dikenali sebagai nutrisi yang berupaya melakukan semua perkara. Sustained Release Vita-C mengandungi:
·         Kandungan Vitamin C yang tinggi.
·         Sistem perlepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam.
·         Formulasi yang membantu mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah.

2) B Complex - terdiri dari kumpulan lapan (8) vitamin B iaitu thiamin (B-1), riboflavin (B-2),niacin(B-3),pantothenic acid (B-5), pyridoxine (B-6), folic acid (B-9) and cobalamin (B-12) dan Biotin. Banyak keperluan vitamin B complex ini, antaranya ialah untukmengurangkan tekanan emosi dan kelesuan, Membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, Menukarkan makanan kepada tenaga-menolong memetabolismekan karbohidrat, lemak dan protein, Mencegah barah serviks, penyakit jantung dan kecacatan spina, menggalakkan kesihatan system kardiovaskular yang lebih baik. Semua individu perlukan vitamin B terutama mereka yang terdedah kepada sinaran matahari, terdedah kepada tekanan kerja dan beban kerja yang banyak, mereka yang mempunyai sakit kencing manis , tekanan darah tinggi, migraine, mereka yang tidak dapat focus dalam pekerjaan yang dilakukan, mereka yang hendak menjaga kecantikan tubuh badan, mereka yang nak nampak cantik dan muda, mereka yang mengandung dan menyusukan anaknya, wanita yang mengambil pil perancang.

3) Vitamin E Complex - Vitamin E adalah vitamin larut lemak yang disimpan di dalam organ tubuh seperti hati, jantung, kelenjar pituitari, testis, uterus, darah dan otot. Namun, yang menariknya vitamin E ini ialah, 60-70% darinya akan disingkirkan dari tubuh setiap hari (tidak semua disimpan dalam badan) dan ia tidak menjadi toksik seperti vitamin A. Khasiat Vitamin E antaranya menjadikan anda tampak lebih muda dengan membantutkan penuaan sel yang disebabkan oleh radikal bebas, melindungi paru2 dari pencemaran udara, meningkatkan kuasa sel-T untuk melawan penyakit, Anti oksidan, membekalkan oksigen ke sel-sel badan, mengurangkan risiko Alzheimer (nyanyuk), mengurangkan risiko keguguran bagi wanita hamil, menyelesaikan masalah kelesuan, mengurangkan risiko parut yang besar, merendahkan kadar kolesterol, membantu mencegah kanser, merendahkan risiko katarak.Vitamin E juga dikenali sebagai ‘vitamin cinta’ kerana ia boleh membantu dalam perhubungan suami isteri. Malah wanita hamil, menyusukan anak, mengambil sebarang pil hormon dan melalui fasa menopous memerlukan vitamin E.

4) Vitamin GLA Complex - GLA atau nama saintifiknya dikenali sebagai Gama Linoleik Acid (GLA). Ia merupakan bahan binaan bagi prostaglandin. Apa pula prostaglandin? Prostaglandin merupakan bahan hormon dalam badan. Ianya penting untuk fungsi kimia badan seperti mengawal tekanan darah, mengawal muscle contraction, menghalang rembesan gastrik dan banyak lagi. Ia juga adalah anti keradangan, anti pembekuan darah disamping mengurangkan tekanan darah.


Apakah kelebihan dan khasiat Shaklee GLA Complex ni


  • Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
  • Membantu meningkatkan kesuburan
  • Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
  • Membantu dalam menangani menopus
  • Menguatkan kuku dan rambut
  • Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
  • Membantu menangai ekzema
  • Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
  • Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
  • Menguatkan imuniti tubuh
  • Memperlahankan proses penuaan
  • Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
  • Mengawal kencing manis dan darah tinggi
  • Mengawal kolesterol
  • Untuk fungsi saraf
Saya petik kata-kata Puan Syafiza di blognya, " Saya beli set besar sebab biasanya untuk serasi dengan badan ambil masa 3 bulan camtu..Yang besar ni boleh tahan sampai 4 bulan"

supplements ini amat-amat sesuai utk mereka yg inginkan kesan yg cepat terutama bg mereka yg dah lama mengalami masalah kulit kerana gabungan Vitamin E dan GLA mampu membantu memaksimumkan hasil kesan ke atas individu yg mengamalkannya secara konsisten. tp seperti biasa, dengan syarat pengambilan air masak WAJIB lebih dari 2 litre sehari utk kesan yg cepat dan berterusan tanpa kesan sampingan.
 
ternyata dengan usaha yg berterusan, yakin dan istiqamah mendatangkan hasil yang amat2 menggembirakan Pn syafiza walaupon baru 25 hari mencuba..alhamdulillah..kami di group Euphoria Shaklee amat2 rasa terharu dapat mendengar sendiri pengalaman2 customer yang sembuh dari pelbagai penyakit..Penyakit itu datangnya dari Allah..maka yang berhak menyembuhkannya juga Allah..supplement itu adalah usaha, maka dengan usaha dan doa, insyaallah Allah akan membuka jalan penyembuhan itu sendiri..



Bagi anda yang ingin mendapatkan maklumat lanjut utk mendapatkan set ini pada harga istimewa, boleh hubungi saya atau sms/whatsapp di talian 012-7142284. Pembelian akan saya sertakan sekali dengan konsultasi dan panduan pengambilan vitamin yang betul.
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in