Pergi London Weight Menagement ke? TAK LAH... makan supplement Shaklee aje...!

salam..rasanye dlm mggu ni, saya jarang update fb dan blog..bz mmg tak leh di jadikan alasan kan??ehehee..mmg sket busy..keja kat opis la..kenduri kawin cousin la..so, ni baru balik merewang kat cousin punye wedding..wpon lotih tp ku gagahi jua nak update and sharing sesuatu yg best..nasib arini Wiya pon tido awal..penat main kat wedding tu+asyik kena ujan aje sehari ni so balik td terus mandikan Wiya dengan Basic H dan before tido mcm biasa la bg dia meal shakes campur kat susu dia - alhamdulillah, skrg (since saya bg Wiya consume Shaklee) nampak dia lebih bertenaga dan antibodi dia kuat dari dulu..alhamdulillah..syukran Ya Allah..

ok, straight to the point, nak share satu lg testimoni yg best pasal seseorg yg dah kurus selepas try Shaklee..Selepas bersalin... benda paling penting bagi ibu selain baby dan bf mesti lah berat badan kan..hehee.. risau woo kalau tak turun banyak... tapi.. bila ibu menyusukan baby.. untuk diet dan makan ubat2 kurus sume adalah sgttt tak sesuai.. dikhuatiri menjejaskan berat badan baby.. jadi camne? ramai ibu2 menyusukan baby yang nak kurus... kan..kan.. jom baca jom..credit to yana :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hai berjumpa lagi kite kali ni.. hari ni saya nk bercerita plak mengenai pengalaman saya time ambik Family Wellness Set + Ostematrix bersama Lecithin…. Amalkan supplement ni memang best sgt2.. sebabnya susu saya semakin meningkat lagi2 menyusukan anak kembar.. bukan tu je.. badan saya lebih cergas dan hari2 gi kerja ceria manjang… walopon malam2 tak cukup tido… melayan karenah si kembar tu bergilir2 nk nyusu.. huuuu….


Bukan tu saja…. apa yang menggembirakan hati saya ialah berat badan saya turun dengan cepat sekali….. meh saya tunjukkan gambar saya time raya tahun lepas ek.. jeng.. jeng.. jeng….
raya tahun 2010

hmm masa ni berat badan.. kus semangat…. nk tgk gambar raya time ni pon macam tak best je…..

jom tgk gamba raya tahun ni plak… jeng.. jeng..jeng..raya tahun 2011..



                                                    
Berbeza tak? hehehe… Seronok sangat time jumpa sedara mara dan kawan2 yang dah lama tak jumpa diorang tegur saya dah kurus.. ada plak yang tanya “ko g London Weight Management ke?” hehehe…. waaahhhhh!!! saya suka sangat dgn produk Shaklee.. I Lebiu lah!! Ahakss!!!!

* kak azrina

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

amacam?teruja tak baca testimoni ni?saya seperti biasa setiap kali baca testimoni mcm n sgt2 laa teruja..dan semestinya secara tak langsung mengingatkan saya supaya terus istiqamah dlm pemakanan supplement utk dptkan hasil yg menarik..kan? 

untuk anda yg mempunyai masalah yg sama, yg nak kurus sama ada anda masih menyusu bayi atau tidak, jom hubungi saya utk cadangan supplement yang memenuhi kehendak dan budget anda..
 
 
 
berminat??jom hubungi saya :)

 
 
 
 
 
Nabiha Yunos (beeha yunos)
ID : 858049
sms / whatsapp : 012-7142284
email : bee4211@yahoo.com
 
 
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
I am Shaklee Malaysia Independent Distributor at Johor Bahru, Johor. Pertanyaan Lanjut:
Shaklee ID : 858049
No Telefon: +6012.714.2284
(sms/whatsapp/telegram)
Facebook : Beeha Yunos
Facebook Page: BeeLittleShoppe
Email : beeha4211@gmail.com
Blog : www.beehayunos.com
 

Hot Item : Vivix


http://www.beehayunos.com/search/label/Vivix



http://www.beehayunos.com/p/join-me-now.html

Popular Posts

Copyright © Healthy Me-Healthy You-Healthy Life | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in